Social Media Icons

slide code

Health Benefits of Dark Chocolate


Už je to dlhší čas, čo sa na blogu objavili články  Health Benefits of Avocado a Reasons to drink Green Tea, ale tie príspevky mali úspech a chcela by som v podobných článkoch pokračovať. Jeme veľa vecí, ktoré majú zlé, ale aj dobré benefity a vôbec o nich ani nevieme. Určite veľa z vás obľubuje viac mliečku ako horkú čokoládu, ale práve tá horká má veľa benefitov, ktoré nám a nášmu telu prospievajú. Aké sú to?

Ochraňuje tvoju pokožku pred slnkom. Zvyšuje hustotu a hydratáciu v pokožke, zlepšuje prietok krvi, takže môže ochraňovať aj pred poškodeniami spôsobeným slnkom. 

Je veľmi výživná. Tmavú čokoládu by sme ale mali konzumovať s mierou.

Znižuje krvný tlak a zlepšuje krvný tok. Existuje veľa kontrolovaných štúdií, ktoré ukazujú, že kakao a tmavá čokoláda môžu zlepšiť tok krvi a znížiť krvný tlak, no účinky sú zvyčajne mierne. 

dark chocolate healthy

Je to výkonný zdroj antioxidantov. Horká čokoláda je nabitá organickými zlúčeninami, ktoré sú biologicky aktívne a fungujú ako antioxidanty. Dokázalo sa, že kakao a tmavá čokoláda obsahujú viac antioxidačnej aktivity ako čučoriedky alebo bobule Acai.

Znižuje riziko kardiovaskulárnych ochorení. Z dlhodobého hľadiska by malo byť menšie riziko ochorenia srdca a cholesterolu. 

Zlepšuje funkciu mozgu. Toto je dôvod, prečo jem horkú čokoládu aj ja a to hlavne v skúškovom období, keď mám chuť na sladké, ovocia mám už dosť, tak vždy siahnem po zdravšej variante sladkostí - tmavej čokoláde.


Komentáre

  1. Úplně jsem z tvého článku dostala chuť na hořkou čokoládu :) Miluju jí, ale přítel moc ne. Tak si jí kupuju většinou pro sebe :D

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy som mala oveľa radšej horkú ako mliečnu čokoládu :D O niektorých faktoch som vedela, ale o ochrane pred slnkom napríklad nie :D
    Ale akurát som na ňu dostala chuť ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. horká čokoláda je najviac!! :P ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Snižuje krevní tlak? To je dobré vědět, dlouhodobě ho mám vysoký a na svůj risk žádné prášky neberu... Článek pomohl, děkuju. Beru odběr (jako Janina Pálková) a pokud jukneš ke mě popřípadě vezmeš odběr budu moc ráda. Těším se na další článek ;-)
    http://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…