Social Media Icons

slide code

Šaty môjho leta

Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Milujem čerstvé ovocie a zeleninu, letné festivaly, ale aj šaty a sukne, ktoré si môžem najviac užiť v lete. Už dlhšie som v obchodoch hľadala takzvané "wrapped dress" a najlepšie, ak by boli v červenej farbe. Nakoniec som ich našla až na Zaful, zamilovala som sa do nich a už boli na ceste ku mne. Potom sa stali šatami môjho leta. Nosila som ich naozaj asi najviac toto leto, ale teraz sa už teším na jesenné počasie, keď sa troška ochladí a budem môcť začať nosiť svetre a ostatné kúsky z môjho jesenného šatníka. 

Zajtra sa už znova sťahujem naspäť do Trnavy, pretože mi v pondelok začína ďalší, už tretí, školský rok na vysokej škole. Viem, že to bude náročný rok, ale už sa celkom aj teším na školu, kamarátov a hlavne na krásnu Trnavu. Za posledné mesiace sa toho veľa zmenilo, ale teším sa na to, čo mi prinesú ďalšie mesiace. Teda, okrem písania bakalárky a štátnic, na tie sa neteším. Čaká vás nasledujúce mesiace niečo nové, dôležité? 

red dressred dressred dressDress: Zaful | Sunglasses: Takko | Shoes: Gate
red dressred dress

Komentáre

  1. Jsou moc hezké :)
    Líbí se mi na těch šatech taková ta krajka nebo jak to nazvat :) :D
    Já si oblíbila své bílé krajkové

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty jsou krásné, ani se nedivím, že jsi je tohle léto tak vynosila :) Držím palce, ať napsání bakalářky i státnice zvládneš :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šaty jsou fakt krásný, červenou jsem si poslední dobou fakt zamilovala, ať takhle na šatech, tričku, nebo (teď na podzim) na mikině. :)
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty sú skutočne nádherné, veľmi ti to pristane! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty jsou moc pěkné. :) Já tedy teď už jak je zima, tak koukání na někoho v šatech mi způsobuje pocit zimy :D Ale moc ti sluší!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…