Social Media Icons

slide code

Life Lately


Ahojte! Toľko toho mám v hlave, čo všetko by som vám chcela povedať, ale neviem to zo seba dostať. Mám také zvláštne obdobie s blogom, keď sa mu chcem venovať, ale nie som úplne spokojná so svojou tvorbou a mám pocit, že by som potrebovala na chvíľu pauzu. Do konca roka tu zrejme veľmi nebudem, ale od nového roka by som sa do toho zas rada pustila naplno. Momentálne mám chuť všetko zmazať a začať odznova so všetkým. To by mi ale bolo ľúto všetkých tých príspevkov, práce a spomienok, ktorá za tým stála. Úplne som zabudla, ale začiatkom decembra tento blog oslávil už svoje 5. narodeniny. Je to pre mňa až neuveriteľné, pretože mi to príde ako keby som ho len nedávno zakladala a písala prvé články, ktoré sa od tých dnešných úplne líšili. Odvtedy sa však veľa zmenilo nielen tu na blogu, ale aj v mojom živote. 

Taktiež sa mi už konečne skončil zimný semester, niektoré skúšky už mám za sebou a niektoré ma ešte len čakajú v januári. Teraz už mám konečne voľno a môžem si užívať Vianoce a rodinu. A teraz už k dnešnému outfitu... Fotili sme ho v Trnave s Ajvn, keď sme sa znova po dlhšom čase stretli. Boolo to síce len narýchlo, pretože bola veľká zima, ale zvládli sme to. Na sebe mám obľúbený cardigan z ONLY. Kabelku mi ešte dávnejšie kupovala mamina, ale je z H&M. Tričko a rifle som si nedávno kúpila v zľavách v New Yorkeri a topánky sú z Deichmannu, ktoré nosím v poslednom čase stále.

outfit army greyoutfit army greyoutfit army grey
 top, jeans - New Yorker |  cardigan - ONLY | bag - H&M | boots - Deichmann
outfit army grey

Komentáre

  1. Pokud cítíš, že pauzu potřebuješ, určitě si ji dopřej. Nenuť se do ničeho, na co se necítíš. A outfit je dokonalý, moc se mi líbí ty elegantní černé detaily. ❤️

    AESTHETICxKAT

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moja fáza s blogovaním je veľmi podobná!! Cítim ťa. A fotky sú krásne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný outfit. Pauza v blogování je podle mě fajn. Máš alespoň čas přemýšlet nad tím, jak blog vést a jakým směrem jít dál. Držím palce, ať se v tom zase najdeš. :)

    Můj malý sen

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám také obdobie už asi rok :D Nie som spokojná so svojou prácou, ale ani neviem, ako ju zmeniť :D No určite si oddýchni cez sviatky a načerpaj energiu a chuť doblogovania ❤
    Outfit je nádherný!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Občas je dobré dát si pauzu a zase načerpat novou inspiraci. Já spíš bojuji s nedostatkem času :D


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne trvá také obdobie už asi rok:D Ale tak čo narobíš, keď to nejde, tak to nejde. A je mi to veľmi ľúto, že som stratila to zapálenie do blogovania, pretože je to super koníček a bola by to ešte úžasnejšie práca, ale tak nemôžeme byť všetci blogeri všakže? :) Verím, že si mala pekné sviatky a želám ti šťastná nový rok! Hlavne aby si v ňom bola šťastná a spokojná a keď ťa blog šťastnou momentálne nerobí, tak sa do toho zbytočne nesiľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezký outfit, hodně se mi líbí ten cardigan..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…