Social Media Icons

slide code

Leather and Embroidered


V pondelky väčšinou články nepridávam, ale cez víkend som vôbec nestíhala a nechcela som ostať týždeň bez nového príspevku. V poslednom čase toho mám veľa okolo aj mimo školy, začala som navštevovať kurz a domov chodím len na jeden deň a vtedy sa toho snažím tiež stihnúť čo najviac a blogu sa potom vôbec nestíham venovať. Od septembra sa mi darilo pridávať pravidelne aj videá na youtube, no teraz to už vôbec nestíham, ale dúfam, že pár vianočných sa mi ešte podarí natočiť. Našťastie mám pripravené ešte články dopredu, tak to tu nebude stáť prázdnotou a taktiež vymýšľam už nové formáty článkov a videí do budúceho roka.

A teraz niečo k outfitu.... 
Fotili sme ho ešte keď bolo počasie na koženkové bundy, teraz by som asi zamrzla. Sukňu ste mohli vidieť už v tomto outfite a toto je jeho jesenná verzia spolu so svetrom, ktorý mám už veľmi dlho z H&M, ale stále ho nosím rada. Povedala by som, že je to taký outfit, keď máte chuť na sukňu, ale nechcete vyzerať úplne formálne/elegantne. Ostatné kúsky sa tu už objavili tiež v iných outfitoch, takže ich už poznáte. :)

fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
fall outfit skirt sweater
sweater - h&m | bag - New Yorker | jacket - embera | skirt - Zaful | necklace - Zaful | shoes - ?
fall outfit skirt sweater

Komentáre

  1. Všetci toho máme nejako v poslednej dobe veľa, čo je to zas za obdobie? Rada by som sa tiež venovala blogu, keďže som znovuobjavila chuť písať a tvoriť, ale tiež vôbec nemám kedy. Ty máš, ale šťastie, že máš aspoň niečo predpripravené, ja nemám nič:D

    Veľa šťastia ti prajem so všetkým, nech sa ti darí. A outfit je superko, veľmi sa mi v tom páčiš♥ Jeseň ti pristane veľmi, asi najviac z celého roka:)

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tá sukňa je prekrásna!!!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uzasny fotky, moc ti to slusi :) a btw ke kvalite fotek - cim fotis? :)
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A fotím na Canon 700D, väčšinou 50 mm objektívom :)

      Odstrániť
  4. To počasie sa neskutočne mení - pár dní dozadu by to bol perfektný outfit, v takomto snehu by som v sukni nevyšla ani na balkón 😁
    Nedostatok času pociťujem i ja, a nie sme samé 😁 Outtfit, je - ako vždy - nádherný! A prajem veľa síl do konca semestra 😊
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukně <3 Kéž by bylo takové počasí a já mohla takovéto outfity nosit :D!


    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velice hezký outfitek, sukýnka je parádní!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…