Social Media Icons

slide code

Budapešť, Maďarsko

Sziget festival 2018


Ahojte! Dnes by som sa ešte rada vrátila o 2 týždne dozadu, keď sme už po druhýkrát navštívili Sziget Festival. Náš prvý Sziget sme absolvovali ešte v roku 2016, keď som vám o tom tiež napísala a tak som sa rozhodla, že tu zdokumentujem aj tento ročník, keďže tento festival bol jednoznačne highlightom môjho leta. Boli sme tam len na jeden deň, na otočku, ale to je pre mňa tak akurát dosť a viac ako 2 dni by som snáď ani nezvládla a týždeň si ani predstaviť neviem. 

Už skoro ráno sme vlakom vyrazili smer Budapešť. Našťastie sme nemuseli nikde prestupovať a pohodlne sme sa odviezli do hlavného mesta Maďarska. Keď sme dorazili, tak tam bolo ešte veľmi málo ľudí, keďže v tom čase sa tam každý len prebúdzal. To nám celkom vyhovovalo, keďže sme si mohli prejsť niektoré miesta bez množstva ľudí. Najviac sme sa tešili na Art Zone, ktoré sa pred 2 rokmi stalo našim obľúbeným miestom, kde sme chodili chillovať, ale otvárali ho až poobede. Snažili sme sa prejsť celý ostrov, keďže je tam veľa atrakcií, ktoré vás zabavia aj počas dňa. Niektoré sa však každý rok opakujú a niektoré z nich sme už z minula mali pochodené. Počasie nám celkom vyšlo, keďže bolo teplo a svietilo slnko, tak sme sa schovávali niekde, kde bol tieň a naberali sily, ktoré sme vtedy ešte ani nevedeli, ako ich budeme potrebovať. 

sziget festival sziget festival
Zo všetkých zón, ktoré na festivale boli (a že ich bolo!) sa mi najviac páčila zóna H&M, ktorá bola ako stvorená na fotky. Našli ste tam hojdačku s pozadím bazéna, bazén naplnený loptami, posedenie pri palmách a aj nejaký workshop s oblečením, ktoré som sa nezúčastnila. Čo sa týka môjho outfitu, tak som chcela staviť hlavne na pohodlie. Top bol zo Zaful, krátke nohavice z Tally Wejil, ruksak som si požičala od maminy. Najviac nadšená som bola z kamienkov na tvár (tie sú z Aliexpressu), keďže také niečo bežne nosiť nemôžem. A preto, že som veľmi šikovná, tak som si stále nechtiac chytila čelo, vlasy a zachytila som sa do toho tak, že som si to stále strhávala, takže do rána mi ich ostalo už len niekoľko. Najradšej by som ich nosila aj bežné dni, pretože sa mi to veľmi páčilo. 
sziget festivalsziget festival
Najviac sme sa tešili (teda hlavne ja) na koncerty, ktoré boli dôvodom, prečo sme vôbec na Sziget išli. Keďže sme chceli mať dobré miesto na Blossoms, tak sme tam išli už skôr, kým tam bola skupina Gogol Bordello, ktorých sme predtým nepoznali, ale bol to aj tak zážitok, keďže boli ako z inej planéty. Potom prišli na rad Blossoms, ktorých sme si užili aj napriek tomu, že počas koncertu začalo pršať a bola búrka. Nikdy som si nemyslela, že v auguste, počas dažďa budem na festivale spievať Last Christmas a ako milovník Vianoc som bola som z toho nadšená. Keďže prichádzalo stále viac a viac ľudí, rozhodli sme sa zostať aj na ďalší koncert, ktorým bol The War On Drugs, keďže sme nechceli prísť o naše miesta. Ďalšou, najviac očakávanou, skupinou boli Arctic Monkeys. K nim nemám čo povedať iné ako úžasné! Počas ich koncertu konečne prestalo pršať, takže sme si koncert mohli viac užiť, aj keď to bolo už viac-menej jedno a na počasí už nezáležalo. Po nich sme už boli dosť unavení, pretože sme stáli na jednom mieste niekoľko hodín v daždi, premočení a ledva sme sa držali na nohách. 

Išli sme si kúpiť pitie a churros, ktoré som jedna prvýkrát v živote a chutili úžasne! Potom sme si našli miesto na sedenie pri ohni, kde hrali na gitare a spievali pesničky. Mali sme v pláne ísť ešte na niekoľko koncertov, ale boli sme už tak unavení, že sme už len oddychovali a čakali na ráno, keď nám išiel vlak späť domov. 
sziget festivalsziget festival
Čo vy? Navštívili ste tento rok nejaký festival?


Komentáre

  1. Na Sziget jsem se chtěla moc podívat, ale bohužel mi to nevyšlo :( Budapešť mám moc ráda. Byla jsem tam jednou, ale i tak ve mě zanechala jen ty nejhezčí vzpomínky :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, Budapešť je sama o sebe nádherná <3

      Odstrániť
  2. sziget je pre mňa miestom splnených snov a snáď moje uplne najvacsie happy place. po minule dva roky som bola na celý tyzden a tento rok bohuzial iba na jeden den no presne ako hovoris aj tak to bol highlight mojho leta a bolo to ako vzdy uplne dokonale a momentalne mam o tom tiez an blogu clanok haha
    inak neviem či ej to mojim prehliadacom alebo nie ale bohuzial sa mi v tvojom clanku nezobrazuju fotky okrem uvodnej :(
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dni, ktoré som tam strávila patria k najlepším v mojom živote, takže súhlasím, úplný happy place 😊
      Tak to neviem.. Ja som skúsila 3 prehliadače a všetko mi ide v poriadku..Aký používaš prehliadač? :(

      Odstrániť
  3. Veľmi veľa mojich kamarátov bolo tiež na tomto festivale a veľmi si ho pochvaľovali. Vyzerá to tam perfektne, no ja som ešte stále neobjavila lásku k festivalom, odradzuje ma totižto to množstvo ľudí, ktoré sa nahrnie na jednu kopu. :D

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Interior design | Inspiration
Ahojte! Interior design ma vždy zaujímal a vždy som si predstavovala ako by som si zariadila svoj…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…