Social Media Icons

slide code

Storyteller #3


Všimla som si, že tento typ príspevkov máte celkom radi. Čas letí tak rýchlo, že som si ani nevšimla, že tu už od konca marca nebol. To je aj dôvod, prečo nie sú niektoré body úplne aktuálne. Ukladala som si ich dlhšiu dobu, ale to nemení nič na tom, že ich s vami stále chcem zdieľať a považujem ich za zaujímavé, inšpiratívne alebo dôležité. 

1. O podcastoch som vám už na blogu písala. A teraz som si veľmi obľúbila What We Said a každú stredu už nedočkavo čakám na novú epizódu. 
2. Za toto som bola niekoľko dní veľmi smutná. A stále nechápem ako niekto tak môže žiť.
3. Každý by sa mal nad týmito fotkami zamyslieť.
4. A potom prispieť aspoň malými krokmi. Napríklad tu ich je hneď 9. 
5. Ešte som vám to tu na blogu asi nespomínala, ale The Handmaid's Tale je najlepší seriál! Každá časť je do detailov prepracovaná a celých 45 minút ani dýchať nebudete. Ja sa už neviem dočkať 3. série. Ak ste ešte nevideli, tak si to určite pozrite.
6. *Mojich 5 minút slávy, haha.* Tento mesiac som sa objavila v tlačenom vydaní Stratégií, ale nájdete ma aj online
7. A na záver. Ak ste ešte nevideli video #everyindividualmatters , tak si ho povinne pozrite.


Komentáre

  1. Veľmi dobrý článok. ;) Na Handmaid's Tale sa chystám, keď dopozerám tie, čo mám teraz rozkukané. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý nápad na článek :) Samé zajímvé tipy a odkazy :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné tipy, takmer všetko som videla už skôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koncept storyteller mám moc ráda. S tou ženskou, co zabila tu žirafu bych udělala to samé, hrůza :( Gratuluju k tvé chvilce slávy :) :D

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The Handmaid's Tale ma veľmi láka, no neviem, či sa chcem pustiť najprv do toho alebo Brooklyn 99, alebo si znova pozrieť Gilmore Girls, lebo som ich nikdy nevidela zaradom a od začiatku... Ale gratulujem k tvojej chvíľke slávy! A veľmi ma potešilo, keď som tu našla aj svoj článok - ďakujem krásne ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…