Social Media Icons

slide code

Všetko je o prioritách.



Ahojte! Už som sa poriadne dlho neozvala. Menej aktívna som momentálne aj na Instagrame. Nie je to tým, že by ma to už prestalo baviť, ale momentálne neviem, akým smerom sa s blogom posunúť ďalej. S tým už mám dlhšie problém a ani dneska ešte úplne presne neviem, ktorým smerom sa vybrať. Ďalším dôvodom sú priority, ktoré mám momentálne troška inak nastavené. Nechcem hovoriť, že nemám čas, ale cez týždeň ho naozaj nemám a žiadne fotenie na blog neprichádza v úvahu. Samozrejme, že cez víkend by sa už čas našiel. Tu však prichádzajú na rad tie priority. Keďže mám naozaj voľné len tie dva dni, tak toho chcem postíhať naozaj veľa a niektorým veciam proste dávam prednosť pred inými.

Blog je stále dôležitou súčasťou mňa a preto ho určite nechcem nechať zapadnúť prachom. Chcem sa mu stále venovať, aj keď stále nemám ujasnené, čo presne to bude. Snáď to čas ukáže a dostanem sa znova do toho stavu, keď budem vedieť, čo s vami chcem zdieľať a budem s tým aj na 100% spokojná.

A teraz k fotkám. Tipujem, že boli fotené tak koncom marca/začiatkom apríla. Takže nič aktuálne, nič letné, ale ešte mám zopár fotiek, ktoré som vám neukázala, takže sa budem snažiť najbližšie pridať tie. Vždy som mala problém s nohavicami, že mi na páse odstávali. Konečne som našla obchod, kde mi nohavice sedia ako uliate. Práve tie mám na sebe, sú z Tally Wejl. Nedávno som si tam kúpila aj rovnaké kraťase a dostala som sa do štádia, keď si rada oblečiem aj nohavice, pretože mi konečne nepadajú. Kde najradšej nakupujete nohavice vy? 

flower top
flower topflower topflower topflower top
top - f&f / jeans - tally weijl / backpack - new yorker / boots - deichmann / sunglasses - aliexpress

Komentáre

  1. Krásny outfit, top sa mi nesmierne páči :). Jeansy som si tiež zvykla kupovať v Tally Weijl, sedeli mi mnohé tiež super, avšak tá cena ma dosť odrádza v poslednej dobe. S nohavicami mám ale veľký problém kvôli výške - a tak ak chcem aby mi sedeli a dalo sa v nich dýchať, musia byť dole nazberané. A ak ich náhodou dám skrátiť, zrazu sa dole stanú veľmi široké a to ma nesmierne irituje :D.
    Každopádne dúfam, že nájdeš tému/y, s ktorými budeš na 100% spokojná, pretože viem, že to je ten najlepší pocit na svete :)

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky sú super aj celý outfit, parádička. ;) V Tally som si ešte gate nekupovala, no neviem, či by vôbec mali na mňa veľkosť. :D Každopádne tieto sú skevlé!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som to presne mala takto pred rokom, síce som mala rada svoje miestečko na blogu, tak som omnoho radšej venovala svoj limitovaný voľný čas iným veciam. Medzičasom som si však našla svoj smer, ktorý ty teraz hľadáš a vďaka tomu, že som ho našla, sa blog opäť stal mojou láskou, pretože obsahuje to, čomu verím, a čo milujem. Držím ti prsty, nech si to svoje nájdeš aj ty, pretože je to oslobodzujúci pocit.:)

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja som, čo sa týka tvorby na blogu tak trochu zmätená, čo v skutočnosti chcem robiť a akým posolstvom chcem môj blog prezentovať, no kým sa nájdem, nevzdávam sa. Veľmi ti to pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto obdobie pozná asi každý jeden čo to s blogom bral trochu vážnejšie. Ono to príde, ale však to ty vieš. Mimochodom krásna blúzka!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovedaťOdstrániť
  6. Třeba ten směr blogu za chvíli přijdeš a uvidíš, jak to psaní půjde samo :) Ten outfit je moc hezký! Já džíny moc nenosím, mám ve skříni jenom jedny, když už nemám nic jiného :D

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…