Social Media Icons

slide code

Arborétum Mlyňany


Mňa čakali skúšky a Lukáša odovzdávanie bakalárskej práce. Celé to už zle znie a obidvaja sme mali hlavu len nad povinnosťami. Počasie bolo vonku krásne a to horšie bolo, že sme museli byť doma zatvorení. Povedali sme si, že jeden deň voľna nikoho nezabije a vyberieme sa niekam na výlet načerpať sily. Vybrali sme sa do Arboréta Mlyňany, ktoré máme vcelku blízko. Aj keď sme tam obidvaja už boli, tak to bolo už dávnejšie a chceli sme sa tam vrátiť ešte spolu. 

Myslím, že tam je najkrajšie práve takto - na jar alebo na jeseň. Celý areál je dosť veľký a rozdelený na niekoľko oblastí a nachádza sa tu aj malý kaštieľ. Všetko sa to dá zvládnuť za jeden deň. Išli sme tam v pondelok, takže tam nebolo ani veľa ľudí. Všade bola krásna zeleň, stromy a kvety. Zobrali sme si so sebou aj deku a nejaké to ovocie a pri jazere, ktorých tam bolo niekoľko, sme si spravili piknic. Síce som úplne mestský typ, ale uvedomila som si, že moc často do takejto prírody nechodím a tak som si povedala, že to musím zmeniť. Príroda vie najviac dobiť energiou a na tú krásu sa neviem ani vynadívať.

Počas prechádzky arborétom sme zazreli aj novoobjaveného vtáka, ktorý sa volá chriašteľ krasový.


arboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynanyarboretum mlynany

Komentáre

  1. Takové krásné místo klidu! :) Je fajn, že jste si udělali od učení pauzu, je to potřeba.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to tam krásne, a to more bielych kvietkov ♥ Prajem vám veľa šťastia ku skúškam.

    https://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc dobře vím, jak jste se cítili. Já a můj přítel jsme nedávno odmaturovali a poslední týden před ústní zkouškou jsme udělali něco podobného, už jsme nenáviděli ty čtyři stěny okolo nás. Arboretum vypadá opravdu nádherně! Hned bych se tam zajela podívat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne tak treba. Nie je dobre sedieť celé dni na jednom mieste a topiť sa v informáciach aj papieroch. Výlet ste si teda urobili krásny, o tomto arborétu som ešte nikdy nepočula, ale vyzerá to tak, že sa tam naozaj oplatí ísť.♥

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalé miesto a krásne fotky :) dobre ste spravili, že ste si dali oddych ;) ja som bola v Mlyňanoch ešte zo základky na výlete, no rada by som si to raz zopakovala :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné fotky :).. člověk si prostě někdy potřebuje i odpočinout :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V arboretu jsem nikdy nebyla, ale v zoo mám také ráda procházky i mimo klece :)


    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…