Social Media Icons

slide code

7 vecí, ktoré chcem urobiť do 25


Celý apríl a máj som blog úplne vypustila. Nejak som sa na to necítila, keď som sa aj pokúšala niečo napísať, tak to proste nešlo. Nechcela som to siliť a tak je to podľa mňa najlepšie. Piateho apríla som mala narodeniny a ako každý rok, tak ani na svoje 21 som nechcela vynechať článok, aj keď je s menším (skôr väčším) oneskorením. Minulý rok to bolo 20 vecí, ktoré som sa za 20 rokov naučila a teraz som si pripravila veci, ktoré chcem urobiť kým budem mať 25 rokov. Najprv som chcela napísať veci, ktoré chcem stihnúť do 30-ky (teraz mi to príde až nereálne, že niekedy budem mať tridsať, haha), ale to mi prišlo ešte ako príliš dlhá doba na plánovanie, veď život je nevyspytateľný, tak 25 je akurát - na menšie aj dlhodobejšie ciele. Myslím, že je to bude zaujímavé sa pozrieť potom spätne na tento článok a na veci, ktoré sa mi splnili, nesplnili a poprípade aj pomenili. Sú to podľa mňa také všeobecnejšie ciele, čo je dobré, pretože sa môžu postupne formovať. 

balloon birthday girl

1. Mať stálu prácu, ktorá ma bude baviť a živiť.

Mať stálu prácu, ktorá ma bude baviť a zároveň aj živiť. Viem, znie to možno nemožne, ale ak sa nájdete v niečom a pôjdete si za tým, tak nemusíte chodiť v pondelok do práce bez nálady a ešte vám to aj niečo zarobí. Toto je jeden z mojich najväčších goals a dúfam, že sa mi to podarí dosiahnuť, pretože pre mňa je to jedna z najdôležitejších vecí. 

2. Úplne sa osamostatniť a bývať sama.

Síce doma s rodinou trávim svoj čas veľmi rada, myslím si, že do 25-ky je ten správny čas sa osamostatniť a mať vlastnú domácnosť. Už sa neviem dočkať, keď budem vyberať nábytok a dekorovať svoj domov presne podľa mojich predstáv. 

3. Tetovanie.

Vždy som vedela, že chcem tetovanie, ale nikdy som si nebola istá, či ma to potom po nejakom čase neomrzí. Páčia sa mi menšie tetovania, ktoré majú svoj význam a pred pár rokmi som našla také, ktoré viem, že by ma neomrzelo, ale stále som sa k tomu neodhodlala. Bola by som rada, keby som sa do 25-ky konečne odhodlala a nechala sa potetovať. 

4. Cestovanie.

Cestovanie je niečo, čo ma baví, napĺňa a motivuje. Najradšej by som precestovala celý svet. Láka ma veľmi veľa krajín, takže niektoré by som si zo svojho travel listu rada vyčiarkla. Stále však cesty odkladám a hovorím si, že veď tam pôjdem neskôr, teraz je dôležitejšie toto a tamto. Sama viem, že to nie je dobré a chcela by som to zmeniť. 

balloon birthday girl

5. Začať sa učiť ďalší jazyk.

Vždy som si myslela, že angličtina mi bude stačiť. Stále si to myslím, ale v poslednom čase som začala pociťovať potrebu sa rozvíjať aj v tejto oblasti. Len tak. Kvôli sebe. A aký jazyk by to mal byť? Nemám vyhradený jeden, pretože sa mi ich páči niekoľko, tak dúfam, že sa mi aspoň k jednému podarí dokopať čím skôr a naučím sa aspoň základy.

6. Zlepšovať sa vo fotení a editovaní.

To je niečo, v čom som sa naozaj našla. Fotenie ma bavilo už od malička, keď som začala fotiť na náš malý digitálny fotoaparát. Neskôr som dostala svoju prvú zrkadlovku, na ktorú fotím doteraz. Stále ma však baví sa učiť nové veci a po každom fotení sa teším na editovanie fotiek, v ktorom sa vyžívam v poslednom čase viac ako inokedy. Myslím si, že je stále sa čo učiť a mám v pláne v tom aj pokračovať. 

7. Ísť si za svojimi snami.

A na záber je to tak všetko nejak dokopy. Aby to nezostalo napísané len tu ako článok, ale aby som za tým reálne išla a splnila si tieto ciele.

balloon birthday girl

Komentáre

  1. Skvelý článok😍 dúfam že ti všetko výjde podľa plánov a ak aj náhodou nie,nikdy sa netreba vzdávať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce trošku oneskorene, ale všetko najlepšie! V prvom rade krásne fotky! A taktiež článok. Veľmi pekný nápad. Prajem ti nech sa ti všetky body splnia.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, ja si vôbec také ciele nedávam, mám pocit, že život aj tak zvyčajne úplne inak vypáli, než si ho naplánujem. :D Koniec koncov, takéto niečo chcem aj ja postupne realizovať vo svojom živote, aj keď to nepovažujem za také nejaké goals, skôr niečo, čo ma asi neminie. Sťahovať sa budem už v septembri a prácu budem musieť mať popri škole určite. Tetovanie je taká tá vec,ktorú si už dlhšie prehadzujem v hlave a už mám aj predstavu, čo by som si dala vytetovať, akurát že ja sa skôr bojím, či to nemá dosah na naše zdravie. Učiť sa nový jazyk budem vďaka škole a cestovanie, s tým tak nejak rátam každý rok, že sa niekam vyberiem.:) Ostatné veci však prídu asi samé a snažím sa na ne príliš nemyslieť :D

    Veľa šťastia v plnení snov! <3

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podobné ciele, respektíve veci chcem aj ja sama :)

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to sú veľmi pekné túžby, sama niekoľko z nich zdieľam :) tak držím palce, nech čo najskôr vyjdú :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásné cíle, držím palce, ať se ti alespoň většina splní! :) A vůbec nevadí, že si na blog nepsala, je dobré si dát pauzu a pak být plná energie.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…