Social Media Icons

slide code

StoryTeller #2


V poslednom čase mám pocit, že všetko letí veľmi rýchlo. Keby mi moje okolie nepripomenie, že mám budúci týždeň narodeniny, tak zrejme aj zabudnem. Tento týždeň idem konečne domov na dlhšiu dobu, tak budem mať konečne čas si pripraviť články a porobiť veci, ktoré inak počas školy, roboty a iných vecí nestíham. A keďže máme dneska pondelok, tak som si povedala, že by bolo super konečne pridať nový StoryTeller, keďže ten prvý sa celkom uchytil. Takže aj dneska mám pre vás niekoľko inšpirácií, zaujímavostí a ak aj vy niečo nájdete, tak mi to určite pošlite.

1. Takéto farby sa budú nosiť na jeseň/zimu 2018.
2. Čítali ste už blog Svet podľa konvalinky? Ak nie, tak to bežte napraviť, zamilujete si ho.
3. Nie každý chce byť extrovert. Being an Introvert is a Good Thing.
4. Objavila som nový podcast The Fringe Of It od Liv Purvis & Charlotte Jacklin. 
5. O tom, že Bali vôbec nemusí byť taký raj na zemi sa presvedčíš vo videu. Fakt smutné.
6. V kine som si pozrela film Red Sparrow (Červená volavka). Aj keď osobne na takéto filmy moc nie som, tak tento sa mi veľmi páčil. Bol napínavý a herecký výkon Jennifer bol neskutočný! Videli ste to niekto? 
7. Momentálne fičím na Blossoms (a uvidím ich toto leto na festivale aaaa!) a na novom albume The Neighbourhood.

Komentáre

  1. Hneď som si rozklikla takmer všetky odkazy :D Volavku si veľmi chcem pozrieť - tiež to nie je žáner, ktorý by som vyhľadávala, ale Jennifer je jednoducho úžasná a na film som počula samé dobré recenzie :D ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle typ článku je úplně super nápad. Hned jsem si pár odkazů rozklikla. :) Já byla naposledy v kině na dokumentech festivalu Jeden svět a fakt jsem si je užila. A Red Sparrow bych chtěla vidět!!
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som veľmi rada, že sa tu nachádzam, a že sa ti môj nový blog páči, veľmi si to vážim!♥ Film Red sparrow som videla a ako vravíš, ani ja nemusím také drastické filmy, tak sa mi to dosť páčilo a nestíham sa čudovať, aké všetky role vie Jen zahrať!

    Tie plasty...sama som to zdieľala na instagrame a je mi z toho veľmi smutno, no som rada, že sa o tom aspoň rozpráva viac. No a to, že sú introverti chápaný úplne v zlom svetle, som si uvedomila aj ja sama v poslednej dobe, keď som sa učila na maturitu pravý význam introvertov, pričom som zistila, že som aj ja introvertom, a snáď teda na mne nie je nič mimo. :D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten film si nenechám ujsť, Jenn ako herečku mám veľmi rada.. a tie plasty .. veľmi smutné. Určite píš ďalej tieto články♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Volavku jsem chtěla vidět a nějak jsem to bohužel nestihla :D Tento koncept článků se mi moc líbí :)

    Jinak jsem na blogu odhalila nový projekt a tím je blog - www.thewaybya.webriter.cz. Myslím, že už si mi na to reagovala i na insta, ale radši i tady :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvoj havik je rozkošný!
    Konvalinku veľmi rada sledujem tiež.. :)

    ethical vibes / blog instagram

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Interior design | Inspiration
Ahojte! Interior design ma vždy zaujímal a vždy som si predstavovala ako by som si zariadila svoj…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…