Social Media Icons

slide code

5 blogov, ktoré sa oplatí sledovať


Inšpirácia. Stále ju potrebujeme, aby nás nakopla, motivovala a inšpirovala v našich ďalších krokoch. Inšpirujeme sa rôznymi celebritami, blogerkami, instagramerkami, atď. Ja nie som výnimkou a dneska by som vám rada ukázala mojich 5 obľúbených blogeriek, ktoré si myslím, že sa oplatí sledovať. Všetky ma inšpirujú, každá v inom smere, aby som išla stále dopredu a zlepšovala sa v tom, čo práve robím. Bolo naozaj ťažké vybrať ich len päť, pretože ich sledujem naozaj veľmi veľa a je ich nespočetne dobrých. Dneska som vybrala len zahraničné, ale ak by ste mali záujem, tak rada spravím aj SK/CZ verziu. Chceli by ste? Myslím si, že väčšinu budete poznať, predsa sú to dosť známe blogerky, ale sú naozaj moje obľúbené a nevynechám ani jeden ich článok alebo fotku na instagrame. Ktoré blogerky sú pre vás najväčšou inšpiráciou? 

what olivia did
What Olivia Did by Olivia
Blogerka Olivia žije v Londýne odkiaľ tvorí svoj fashion blog. Okrem toho nájdete aj cestovateľské, beauty a lifestyle články. Čím ma zaujala? V prvom rade sú to jej outfity a fotky, ktoré má podľa mňa vždy pekne zladené so všetkým. Väčšinou nosí neutrálne farby, ale často vnesie do toho aj niečo farebného a to sa práve snažím aj ja so svojim šatníkom. Tiež sa mi páči jej štýl písania a spracovania článkov. Nedávno som sa dostala aj k jej videám na youtube a zamilovala som si jej čistotu a milosť.

barefootblonde amber
Barefoot Blonde by Amber Fillerup Clark
Američanka Amber je úplne skvelá blogerka! Nielenže na blog prispieva pravidelne a nikdy žiadny článok nevynechá, ale aj napriek tomu vždy pridáva kvalitné veci. Vždy má pekné fotky, do detailov zladené outfity a krásne (väčšinou zapletené) vlasy. Blog tvorí so svojím manželom a veľmi často sa tam objavujú aj ich dve roztomilé deti. Spolu veľa cestujú, takže mimo outfitov a beauty článkov je plný aj cestovateľských fotiek a príspevkov. Mimo blogu je aktívna hlavne na instagrame a na youtube má tiež niekoľko videí. Amber určite odporúčam sledovať každému.

aspyn ovard ferris
Aspyn Ovard by Aspyn Ovard
O Aspyn som vám už tu na blogu určite niekoľkokrát hovorila, pretože ona je už niekoľko rokov mojím najväčším vzorom, čo sa týka článkov, fotiek, videí, cestovania a ďalších x vecí. Myslím si, že sa vo veľa veciach podobáme a jej content ma ešte stále neomrzel. Mimo skvelých fotiek nájdete na jej blogu cestovateľské a fashion články. Aktívnejšia je však na jej vlastnom youtube a vlogovacom, kde točí so svojim manželom Parkerom. Žijú spolu v americkom Utahu a spolu veľa cestujú po svete, kde fotia, vlogujú a natáčajú traval diaries, ktoré patria k mojim obľúbeným.

poppy deyes
Poppy Deyes by Poppy Deyes
Ak je vám meno Deyese známe, tak to bude tým, že Poppy je sestra Alfieho, priateľa Zoelly, ktorého určite poznáte. Poppy ma zaujala tým, že je iná. Jej blog by som zaradila do kategórie lifestyle, má krásne fotky, ale nijak profesionálne prepracované a pridáva to tomu taký viac reálny nádych a preto sa mi páči. Príde mi milá, sympatická a svojská. Mám rada jej štýl písania a hlavne.. jej vkus na zariaďovanie bytu! Tie články si určite pozrite, pretože vám garantujem, že sa vám budú páčiť.

wish wish wish
Wish Wish Wish by Carrie
Priznávam, že Carrie nesledujem veľmi dlho. Z tohto zoznamu je to najkratšie a to len pár mesiacov. Viem o nej už dlho, predsa jej blog je dosť populárny, ale podľahla som jej až teraz. Nakoniec ma dostali jej dokonalé fotky, ktoré som čoraz častejšie videla na instagrame. Mimochodom, ten si určite pozrite, pretože ho má krásne zladený. Na blogu má veľmi pekné outfit posty, ale jej cestovateľské články patria k mojim obľúbeným. Precestovala už veľa miest, takže si tam každý nájde to svoje a to všetko je doplnené o krásne, kvalitné fotografie.

Komentáre

  1. Aspyn a Carrie milujeeeem! Majú dokonalé blogy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aspyn sledujem uz dlhsiu dobu a neskutocne sa mi paci ako postupila od zaciatku s editom svojich fotiek/videii :) radost sledovat! urcite musim zacat sledovat aj dalsie tvoje tipy! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. poznám iba Aspyn a Poppy a obe majú teda krásne fotky a estetické cítenie :) inak Poppy mi ako človek nie je veľmi sympatické... príde mi hrozne annoying :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amber a jej rodinka majú ozaj krásny život a skvelo prepracovaný blog či fotky, tiež som ju dlhšie sledovala a tuším, že som ju aj odporúčala na mojom blogu, no akosi mi prišiel ich blog po čase monotónny a nejako mi nič extra nedával, tak som ho prestala sledovať, no možno sa k nemu zasa raz vrátim. Aspyn som naopak sledovala skôr na youtube, no trochu mi liezla na nervy :D, tak som taktiež dala unfollow, naopak Poppy sledujem veľmi rada, páčia sa mi jej fotky aj texty, no a o zvyšných dvoch som nepočula, ale idem si ich hneď prezrieť! :)

    Lily of the valley / Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Amber sledujem viac na instagrame, na blogu to nie je úplne každý článok, ale sledujem ich už naozaj dlho a stále ma baví a Aspyn mne úplne naopak sadla a dlhé roky sa drží v mojich faoritoch :) ♥

      Odstrániť
  5. Aspyn znám z Youtube! :) Nejvíce mě zaujala druhá blogerka. Díky za tip!

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nepoznám ani jednu z nich, ale vážne zaujímavý výber, najviac ma zaujala tá posledná dievčina, tak sa na ňu aj pozriem ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Interior design | Inspiration
Ahojte! Interior design ma vždy zaujímal a vždy som si predstavovala ako by som si zariadila svoj…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…