Social Media Icons

slide code

Houndstooth Coat


Január bol pre mňa veľmi dlhým a pomalým mesiacom, no február bol presným opakom. Ani som sa nestihla spamätať a už je marec. Aj napriek tomu, že zimu mám rada, tak by som už najradšej vítala jar. Posledné týždne sa nám poriadne ochladilo a aj napriek tomu, že nám sem-tam zasvietilo aj slnko, tak bolo veľmi klamlivé a vonku boli teploty pod nulou. Najradšej by som už nosila jarné bundy, sukne a šaty, tak dúfam, že na to už nebudeme musieť dlho čakať. Dneska vám ešte ukážem zimný outfit. V hlavnej úlohe kabát, na ktorý som narazila úplne náhodou v zľavách v F&F. Síce nie je do úplných mrazov, ale aj tak som mala možnosť ho už párkrát nosiť. Zvyšok outfitu je už v celku jednoduchý a  celý čierny, až na kabelku a khaki tričko.

Môj diár je posledné týždne úplne plný, čo milujem, ale mám pocit, že sa blogu v poslednom čase nevenujem dostatočne. Našťastie stále stíham aspoň jeden článok týždenne, ale nie je to to, čo by som chcela. Preto dúfam, že s príchodom jari sa to zlepší a budem mať viac času fotiť a vymýšľať nové príspevky pre vás. Rada by som sa vrátila aj k videám, ale predsa to je ešte viac časovo náročné ako blog, tak to s tým ešte musím vymyslieť.

Gingham Coat OutfitGingham Coat OutfitGingham Coat OutfitGingham Coat OutfitGingham Coat OutfitGingham Coat OutfitGingham Coat Outfit
Coat: F&F | Jeans: Tally Weijl | Necklace: Rosegal | Shoes: Deichmann | Bag: Gamiss

Komentáre

  1. moc pěkný kabát! :) taky mám v poslední době v diáři pořád plno :/ už se těším, až bude zase trochu volnější období :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, kiežby už bola jar! Ostáva len dúfať, že čo najskôr sa objaví slniečko, ktoré aj zahreje a roztopí všetky zvyšky snehu :D Outfit je krásny a kabát vyzerá veľmi zaujímavo! ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. outfit je veľmi pekný :) páči sa mi, že sú fotky robené pred kníhkupectvom... dodáva im skvelú atmosféru ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peknučký outfit a to kníhkupectvo vzadu je cutee!! Ja už sa tiež teším na jar! Chýbajú mi sukne!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja si tú zimu stále užívam a nechcem, aby skončila.
    Páči sa mi veľmi tvoj kabát a kabelka.

    https://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úúúúžasne pozadie si si vybrala! Strašne veľmi sa mi to celé páči aj s tým kabátom♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Interior design | Inspiration
Ahojte! Interior design ma vždy zaujímal a vždy som si predstavovala ako by som si zariadila svoj…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…