Social Media Icons

slide code

Sebaláska.


Sebaláska je v poslednom čase trendy. Na jednu stranu je to super, no na druhú mám pocit, že sa to s týmto pojmom na sociálnych sieťach už preháňa a stráca to pôvodný význam. Selflove nie je o tom, že sa nikdy nenalíčim, lebo sa naučím mať rada aj svoje no makeup me. Je to o tom, nebáť sa ísť napríklad nenamalovaná nakúpiť do obchodu. Mali by sme sa prijať tak, ako sme a že nie je to zlé, ak práve nevyzeráme ako tá modelka v tom časopise. Je to o tom, cítiť sa dobre vo svojom tele, hlave a sama so sebou. Podľa mňa je skvelé, že sa o tom začalo posledné roky viac hovoriť a zmenilo to pohľad viacerým ľuďom. Nepáči sa mi, že sa to uberá smerom ako je selflove na instagrame. Selflove by predsa nemal byť na instagrame, ale v ľuďoch.

Čo je to sebaláska? 
V prvom rade by sme sa mali cítiť dobre vo vlastnom tele. To je podľa mňa to najdôležitejšie. Vedieť žiť so sebou. To, že si uvedomím, že niektoré veci sa proste zmeniť nedajú a tie uši mi budú troška odstávať aj keby sa na hlavu postavím. Tie veci, ktoré sa zmeniť dajú a chceme ich zmeniť, tak na nich potrebujeme pracovať. Nemusí sa nám na sebe páčiť každý jeden kúsok, či už fyzicky alebo psychicky. Treba sa naučiť to prijať a zapracovať na tom.

Dôležité je, že sa najprv musíš zamilovať do seba, aby si si mohla uvedomiť svoju cenu. Ochraňovať sa a nenechať so sebou zametať. Staraj sa o seba. Predsa my sa musíme o seba postarať v prvom rade. A to, že dáte seba na prvé miesto neznamená,že ste sebeckí. Nezabúdaj tráviť čas sama so sebou. Nájdi v každom dni niečo, čo ťa teší. Odmeňuj sa a vychutnávaj si život. Nauč sa povedať nie na veci, ktoré robiť nechceš. Nesnaž sa zmeniť kvôli iným ľuďom. Nebudú ťa mať predsa radi za to, že nosíš veľkosť XS, ale za teba. Za to, že ich vieš rozveseliť, pomôcť, stáť pri nich a takých ľudí potrebuješ okolo seba. Nie niekoho, kto sa ťa ani nespýta ako sa máš. V teen rokoch, keď dievčatám veľmi záleží na názoroch iných, keď sú veľmi zraniteľné, tak nie sú úplne schopné sebalásky. Prichádza to vekom a je to beh na dlhú trať. A ako na to? Neexistuje na to žiadny návod, ktorý ti povie, že ak spravíš toto a toto, tak budeš 100% selflove. Je to všetko v našej hlave a našom pohľade na seba, ľudí a svet.

Nepáči sa mi, že sa z toho stáva akýsi trend na instagrame. Nemal by to byť predsa trend. Na druhej strane ma teší, že si to vďaka tomu uvedomuje viac dievčat, že sa o tom viac hovorí. Predsa pred pár rokmi hovoriť o niečom takomto bolo úplne tabu a ak sa niekto mal úprimne rád, tak to bol namyslený a sebecký človek. Aký máte názor na sebalásku, ktorý sa v posledných rokoch stal akýmsi trendom a ako tento pojem vnímate?

love,

Komentáre

  1. Krásny článok. Ja som sa tejto téme na blogu tiež venovala a súhlasím s tebou. Sebaláska je dlhý, náročný proces, ale stojí to za to.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež mi príde, že je z toho najnovšie trend, ale keby boli všetky trendy takéto, tak je svet jedno krásne miesto... :D je skvelé, že si to ľudia začínajú uvedomovať... nech je nás čo najviac takto naladených :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký. určitě se snažím pracovat na sebelásce a jen bych si přála abych s tím začala už dřív, konkrétně na střední, protože mohl být můj život o dost jednodužší :D ale každý si k tomu musí dojít sám. Jinak mě se osobně taky líbí, že se o tom hodně mluví, možná to díky tomu bude i pro mladé holky větší samozřejmostí. :)

    Simply Living

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trend to bude vždycky, ale ne každý s ním umí pracovat. Ty si to hezky vystihla :) Pro mě je sebeláska to, že jsem se přijala taková jaká jsem, dokážu sama se sebou trávit čas. Naopak se ale ráda někdy nalíčím nebo vyjdu ven s kamarádkami.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na celý tento trend-netrend mám rovnaký názor ako ty - na jednu stranu som nesmierne rada, že si aj mladšie dievčatá skôr uvedomujú, že šťastie a spokojnosť im neprinesie celodenné hladovanie a tristo likov na instagrame, ale aj napriek tomu self love nie je niečo, z čoho by sa mal stať obrovský trend na sociálnych sieťach...
    Ešte nemôžem povedať, že by som milovala každý jeden kúsok svojho ja, ale keď sa ohliadnem späť, tak pokrok za posledné roky je viac než len slušný :D
    Nádherný článok! ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…