Social Media Icons

slide code

Review: LUSH - Oatifix | Fresh Face Masks


Dlho som rozmýšľala, ktorý článok pre vás na dnes pripraviť. Nakoniec padol výber na beauty post, keďže tu už dlhšie nebol a už som sa nevedela dočkať, kedy vám tento produkt ukážem. Lush je jedna z mojich úplne najobľúbenejších značiek a určite ju väčšina z vás aj pozná. Na Slovensku sa síce stále nedá kúpiť, ale v okolitých štátoch je dostupná a dokonca si ich produkty môžete z českého e-shopu objednať aj na Slovensko. Predtým som si dosť išla na ich bombách do kúpela, nedám dopustiť na ich lip scrub, ale rozhodla som sa, že vyskúšam aj ich masky. Výber padol na Oatifix, čo je maska na tvár.

Maska Oatifix je určená na hydratáciu suchej pleti a práve to je dôvod, prečo som si ju spomedzi všetkých LUSH masiek vybrala. A presne to, čo sľubuje aj spĺňa. Hydratuje, odstraňuje odumretú kožu a pleť potom ostáva jemná. Ako viete, tak LUSH predáva produkty, ktoré nielenže netestuje na zvieratách, ale všetko je ručne vyrobené z prírodných látok a nenachádzajú sa v nich žiadne umeliny. Táto maska je konkrétne z banánov, masla illipe, ovsených vločiek, mletých mandlí a kalolinu. Stačí, keď si ju nanesiete na pleť, necháte 10-15 minút pôsobiť a zmyjete teplou vodou.

Už po prvom použití som bola nadšená! Pleť som mala presne takú ako sľubovali. Jemná, vyživená a voňavá. Vyhovuje mi aj to, že ju stačí mať nanesenú len 10 minút. A nakoniec dostáva odomňa určite 10/10, pretože žiadne negatíva som na tomto produkte nenašla, až na tú (ne)dostupnosť značky na Slovensku, čo sa dúfam čoskoro zmení. Masku som už celú vypoužívala, ale potrebujem si ju znova zaobstarať a určite by som rada vyskúšala aj ďalšie masky na tvár od tejto značky. A čo vy? Vyskúšali ste už niekedy Oatifix poprípade inú masku od LUSH?

lush oatfix mask
lush oatfix mask

Komentáre

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z Lushu som mala zatiaľ len bombu do kúpeľa, asi pred 3 rokmi, keď to bol taký veľký bum a od vtedy som vlastne ani nemala možno sa z Lushom stretnúť, keďže je najbližšie v Prahe? asi. Ale vídam ich produkty často a rada by som vyskúšala aj niečo kozmetické od nich, keď sa do tohto obchodíka opäť dostanem. Ja mám pleť dosť suchú, takže si tento produkt určite zapíšem do zoznamu:)

    Lily of the valley / Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bude potom na tvoju pleť ako stvorený a určite budeš spokojná. za mňa zatiaľ najlepšia maska ♥

      Odstrániť
  3. V LUSH som bola zatiaľ len dvakrát, obe návštevy boli super krátke a domov som si nič neodniesla (pretože som nechcela schmatnúť len tak hocičo a čas na skúmanie jednotlivých produktov som vôbec nemala), ale pevne verím, že sa to čo najskôr napraví - a určite sa pristavím pri maskách ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tieto masky sú úplne úžasné :P len mňa vždy štve, že majú kratšiu dobu spotreby, lebo sú čerstvé a často zabúdam, že ju mám, lebo je v chladničke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej, já mám neskutečně suchou pleť, takže tuhle masku určitě budu muset vyzkoušet:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  6. z Lush jsem zatím neměla nic, ale chci to brzy napravit

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta vypadá skvěle! :) Určitě musí krásně hydratovat. Lip scrub od Lushe mám taky a nemůžu si ho vynachválit :) Jo a začala jsem tě sledovat na insta jako annevenkrbcova, tak budu ráda za zpětný follow.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…