Social Media Icons

slide code

Ovečka


Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, takže sa snažím pripraviť a nafotiť čo najviac článkov, aby som zas pre vás mala nachystané príspevky dopredu. Odkedy som na vysokej, tak pre mňa nový rok začína poriadne až od februára. Január je plný zadaní, učenia a skúšok. Nič nestíham, nič ma nebaví. Potom príde február a vtedy som konečne plná motivácie pripravená dosiahnuť všetky moje ciele, ktoré som si zadala na nový rok. Máte to niekto rovnako?

Už dlhšie som pokukovala v obchodoch po pixie coat, až som ho nakoniec našla v H&M, kde bol v zľave za super cenu. To som ho tam nemohla nechať a odišiel so mnou domov. Všimla som si, že v mojom okolí ho ľudia milujú alebo nenávidia. Nič medzi tým. Nedávno som sa mala stretnúť s bratom v meste, keď si ma nevšimol a prešiel pri mne. Keď ma potom uvidel, tak sa len vyľakane pozrel a povedal: ,,Omg, vyzeráš hrozne.. jak ovca." Takže hej, on zrejme nie je fanúšikom. Mne sa však veľmi páči a milujem ho nosiť. Je veľký, teplý a páči sa mi ako vyzerá, pretože nič podobné vo svojom šatníku nemám. A nestretávate ho na každom kto okolo vás prejde v meste. Čo hovoríte na tieto kabáty a lá ovečka vy? Páčia sa vám, alebo to nie je úplne váš vkus? 

winter coat fashion outfitwinter coat fashion outfitwinter coat fashion outfitwinter coat fashion outfitwinter coat fashion outfitwinter coat fashion outfitwinter coat fashion outfitwinter coat fashion outfit
T-shirt, Coat: H&M | Jeans: New Yorker | Necklace: Rosegal | Shoes: ? | Bag: Avon

Komentáre

  1. Proti takým kabátikom som nikdy nič nemala. Páčia sa mi a určite v nich musí byť fajne teplúčko :)

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé ten opravdu vypadá skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S lednem to mám úplně stejně, pořád si nový rok začnu uvědomovat až když mám všechny zkoušky za sebou.. Kabátek se mi líbí, určitě zahřeje, ale sama bych se v něm asi necítila, není to úplně můj styl :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj pekný outfit, kedysi som nevedela prísť na chuť podobným kúskom, no teraz by som si taký obliekla.. :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten je nádherný! Vážne krásny a moc sa ti hodí! Pamätám sa keď som mala asi 7 rokov mala som taký podobný s bol to môj najobľúbenejší kabát. Ach, ako sa tá móda vracia.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S tím začátkem roku to teď po prvním zkouškovém mám úplně stejně! :D Jinak mám podobný kabát a je to přesně jak píšeš. Někdo ho miluje, jinej zase nenávidí :D Tobě každopádně moc sluší :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to krásně a moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekný casual outfit :) ja osobne sa skôr radím k tým, čo sa im takéto kabátiky až tak nepáčia, ale zase, nejako mi nevadí :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný outfit. :) A já to mám teda s únorem trochu jinak - je to můj nejmíň oblíbený měsíc, takže jenom jásám, že je aspoň tak krátký. Přijde mi strašně jednotvárný a smutný...
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :DD to teda, každý výraznejší či extravagantnejší kúsok má väčšinou takýto osud- nenávisť alebo lásku. Ja som však tak nejako v strede. Páči sa mi, no zároveň mi pripadá z časti viac ako mikina, než kožuch. Dôležité je však, že ty sa v tom cítiš dobre a robí ti radosť a nevšímaj si komentáre typu, je to ako ovca. :D ♥

    Lily of the valley / Svet Podľa Kokvalinky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…