Social Media Icons

slide code

StoryTeller #1


Popravde, ani neviem ako mám začať tento článok. I'm back?! Dlho som aj rozmýšľala, čo by mal byť môj prvý článok po pauze a zároveň aj nový článok v novom roku. Dospela som k záveru, že by som rada pridala nový formát na blog, ktorý by sa tu objavoval pravidelnejšie. Už dlhšie sa mi páčil formát Amber - 12 things, kde napíše 12 vecí, ktoré jej práve napadnú. Tak isto sa mi páčil aj formát Zuz - 10 things alebo Konvalinkine - Stories. Tie formáty sú troška podobné, ale rozličné a tak som sa ich rozhodla spojiť do svojho StoryTelleru. Chcela by som, aby sa tieto články objavovali na konci každého mesiaca, kedy vám ukážem, čo ma zaujalo, čo som počúvala, pozerala, robila a čo sa s vami chcem podeliť.. Dúfam, že sa vám tento formát bude páčiť a niečo vás z toho zaujme. 

1. Musíme sledovať každého s kým sa bavíme na instagrame? Tess to NE/ŘEŠILA a otvorila mi oči, že nemusím sledovať zbytočne ľudí, ktorých poznám, ale ich obsah ma nezaujíma. 
2. Nehera a nová kampaň jar/leto 2018.
3. Konečne som si pustila druhú sériu seriálu Victoria a milujem to ešte viac ako prvú!
4. Moja obľúbená Lily Pebbles zverejnila obal jej novej knihy a už sa neviem dočkať, keď ju vypustí do sveta.
5. Inšpiratívny článok od Zuz, ktorý by si malo prečítať hlavne veľa blogeriek.
6. Bee písala o tom, aké je to mať neobyčajné meno a ja som sa v tom úplne našla.
7. Je to síce staršia séria videí, ale musíte si ju pozrieť. #NatureIsSpeaking

Čo zaujalo vás? 

Komentáre

  1. Tento nový formát vypadá celkem dobře :) Těším se na další.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeee :) Túto rubriku som u Zuz aj ja mala rada, práve preto som s ňou začala. Páči sa mi, ako sa všetci inšpirujeme a pri tom u každého nájdem niečo nové:) Ten článok od Zuz, je neskutočný a aj ja ho plánujem zdieľať všade, kde sa len bude dať a to video od Tess je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Článok od Zuz som čítala a veľmi pekne a pravdivo ho napísala. Inak som rada, že si späť :)

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja sa veľmi teším na knihu Lily - už sa neviem dočkať, kedy vyjde :D
    Hneď sa idem mrknúť na #NatureIsSpeaking; a som rada, že sa ti môj článok páčil :D ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…