Social Media Icons

slide code

5 podcastov od inšpiratívnych žien, ktoré ťa nakopnú.


Myslela som si, že podcasty sú niečo, čomu nikdy nepodľahnem. Avšak sú veľmi praktické. Môžete ich počúvať v aute, vo vlaku, pred spaním, takmer hocikde. Vypočujete si inšpiratívnych ľudí, ktorí chcú predať svoje myšlienky, skúsenosti, príbehy a zážitky poslúchačom. Stále som sa im však vyhýbala. Veď mne už stačia všetky tie seriály, videá a knihy. No začiatkom leta som objavila aj čaro podcastov a obľúbila som si ich hneď niekoľko - zahraničné aj slovenské, osobné aj odborné... Dneska by som vám chcela ukázať mojich 5 obľúbených zahraničných podcastov, ktoré sú určené hlavne pre ženy.

Nepomenované 12
At Home With... | By Lily Pebbles & Anna Newton
Začínam podcastom, ktorý je zároveň môj najobľúbenejší. Lily Pebbles som poznala už predtým ako youtuberku a práve preto som sa rozhodla si pustiť aj jej podcast, ktorý má spolu s Annou. Ich podcast má zatiaľ len 10 epizód (každá približne 30 minút), kde Lily a Anna chodia do domov rôznych inšpiratívnych ľudí a rozprávajú sa s nimi o ich dome, ako sa dostali tam kde sú a o ich profesionálnom živote. Hostia boli väčšinou z blogerky (napríklad aj Zoella!), editorky časopisov alebo ženy, ktoré sa rozhodli si založiť vlastnú značku. Myslím si, že Lily aj Anna sú dobre zladené a teším sa už na ďalšiu sériu!

Nepomenované 10
The Heart of It | By Estée Lalonde
Estée ako youtuberku poznám už dlhšie, ale naozaj som si obľúbila až teraz. Svoj podcast "The Heart of It" začala nahrávať len nedávno a celá séria je o ženách. Rozoberajú témy ako feminizmus, make-up, tetovania, sila... Každá epizóda má okolo 45 minút. 

Nepomenované 9
The Lively Show | By Jess Lively
Jediná, ktorú som predtým nepoznala je Jess. Nové epizódy vychádzajú každý týždeň, kde si pozýva vždy nového hosťa. Sú to vždy inšpiratívny ľudia, či už blogeri alebo podnikatelia, ktorý vám prezradia ich cestu a recept na úspech. Z jej podcastov mám napočúvaných zatiaľ veľmi málo, pretože už vydala takmer 300 epizód a každá z nich má 30-60 minút.

Nepomenované 11
Ladies Who Lunch | By Ingrid Nilsen & Cat Valdes
Ingrid je jedna z mojich obľúbených youtuberiek, takže jej podcast som si nemohla nechať ujsť a samozrejme ma nesklamal a veľmi rada si dievčatá vypočujem. Spolu s Cat si vždy pozvú hosťa, s ktorým sa najedia a porozprávajú sa vždy na nejakú tému. Väčšinou sú to témy, o ktorých veľa ľudí na internete nedokáže takto otvorene rozprávať alebo sa do nich nechce púšťať a práve preto mi to príde zaujímavé. Každá epizóda má okolo jednej hodiny.

Nepomenované 7
The Lavendaire Lifestyle | By Aileen Xu
Lavendaire je menej známa youtuberka, ale jej videá sú inšpiratívne a veľmi pekne spracované. Jej podcasty sú väčšinou zamerané na osobný rozvoj, zdravie, selflove a snaží sa ľudí inšpirovať nie len na videách, ale aj vo svojich podcastoch, ktoré trvajú približne 30 minút. Taktiež si do svojich podcastov volá hostí.

Počúvate podcasty? Ktoré sú vaše obľúbené?
 

Komentáre

  1. Oooo super článok! O podcastoch sa teraz veľa hovorí, no zatiaľ som si k nim nenašla cestu, keďže je to pre mňa trochu zvláštne len tak počúvať bez obrazu, no veľmi sa mi tento nápad páči. Zatiaľ som videla a zároveň počúvala iba jeden s Alfie Deyesom, ktorý mal asi 3 hodiny, ale bolo to fakt super, takže mi dĺžka nevadila. Môžem sa ale opýtať, počúvaš to iba cez ten acast? Nejde to aj cez nejaký spotify alebo youtube? Ďakujeem za tip! Vždy uvítam niečo také nové♥

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to práve bez obrazu vyhovuje vo vlaku, pri upratovaní a pri činnostiach, kde ten obraz aj tak nesledujem len počúvam. Alfie je super! A niektoré sú aj na spotify, viem, že tam je Esteé, ale väčšinou počúvam cez mobil cez aplikáciu CastBox, kde si vieš epizody aj ukladať a počúvať aj offline :)

      Odstrániť
  2. Já znám zatím jen ty školní podcasty :D A raději poslouchám hudbu. Ovšem inspirativní to určitě bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nečekala jsem, že se na tomto seznamu objeví i Lavendaire, protože skutečně patří k méně znamým internetovým figurám, ale jsem moc ráda, žes ji zmínila. Mám ji a její tvorbu moc ráda a její podcast je vlastně jediný podcast, který poslouchám. :)

    AESTHETICxKAT

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pecka článok! Určite na všetky žienky mrknem. V poslednej dobe ma Podcasty celkom dosť chytili, ale nechcelo sa mi nejaké zaujímavé hľadať takže moc ďakujem
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…