Social Media Icons

slide code

Windy.


Blogerky to vôbec nemajú také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Keď idete fotiť a začne svietiť silno slnko, začne pršať alebo fúkať vietor. Je to niečo, čo nikto z nás nevie ovplyvniť a potom nás to obmedzuje od našich plánov. Presne to sa stalo aj pri týchto fotkách. Fúkal veľmi silný vietor, tak nafotiť nejaké schopné fotky bolo veľmi ťažké. A keďže sú fotené na nádhernom mieste v Anglicku, kde sa skôr pozriete na pozadie ako na outfit, tak som ich musela zverejniť už len kvôli tomu.
 
Už dlhšie som zháňala novú riflovú bundu, ktorá by bola troška oversized (nie moc), nemala na sebe žiadne nápisy a výšivky a najlepšie, aby bola bledšia. Nakoniec som takú našla, ibaže v tmavšej farbe, čo mi ale vôbec nevadilo a nosím ju veľmi rada. Rozmýšľa však, že si ju ešte troška DIY-nem, ale keď tak, tak to vám ukážem inokedy.

wheal coates outfit zaful rosegal gamiss
wheal coates outfit zaful rosegal gamiss
wheal coates outfit zaful rosegal gamiss
wheal coates outfit zaful rosegal gamiss
wheal coates outfit zaful rosegal gamiss
denim jacket,watch - Rosegal  | sweater - Zaful | jeans -H&M | shoes - Deichmann | backpack - New Yorker
wheal coates outfit zaful rosegal gamiss

Komentáre

  1. Fotky jsou náhodou povedené :) Prostředí je dokonalé ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pravda!! Ten text mě rozasmál. :D A máš skvělou džísku, ale ještě lepší hodinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hah, to veľmi dobre poznám! :D Pred slnkom sa ešte celkom dá skryť, ale vietor je zakaždým veľmi nepríjemný. Ale v prípade týchto fotiek to ozaj nevadí, to prostredie je prekrásne♥

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je boží místo na focení ! bunda ti moc sluší - líbí se mi ten malý kaktůsek.

    http://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To počasie je niekedy skutočne nevyspytateľné - stačí už len zamračený deň a človek nemôže ani vytiahnuť fotoaparát, pretože všetky fotky by boli tmavé a umelé svetlo nie je ako to prirodzené :D
    Napriek tomu však fotky vyšli úžasne! A prostredie je takisto nádherné ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fotky sú aj napriek počasiu naozaj krásne. A vážne ťa obdivujem, že si pri takomto počasí mala crop top. Ja by som sa asi zabalila do deky :D

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…