Social Media Icons

slide code

Pumpkin Picking


Jeseň je moje obľúbené ročné obdobie a milujem všetko, čo sa jesene týka. K nim patria aj tekvice. Či sa už týkajú jedla alebo dekorácie. S bratom veľmi radi v októbri pred Halloweenom a Dušičkami vyrezávame tekvice a nemôžeme to vynechať ani tento rok. Vyrezávate tiež tekvice? Už minulý rok som chcela odfotiť aj nejaké fotky na blog s tekvicami, ale nakoniec sa nám to podarilo až tento rok, keď sme konečne našli aj pole plné tekvíc. Američanom celkom závidím, že majú takéto polia takmer všade a takzvané ,,pumpkin picking" je u nich dosť bežná vec. A viem, že Halloween nie je náš sviatok, ale mne sa tá myšlienka veľmi páči a mám rada, keď sa všedné dni dajú niečim ozvláštniť, ale samozrejme oslavujeme aj naše sviatky.

pumpkin patch outfit
pumpkin patch outfit
pumpkin patch outfit
pumpkin patch outfit
pumpkin patch outfit
pumpkin patch outfit
pumpkin patch outfit
sweater - gamiss | jeans - ? | hat - house | shoes - new yorker
pumpkin patch outfit

Komentáre

  1. Ten svetřík je úžasný, sice jednoduchý, ale přesto jiný. A obdivuju, jak ti klobouky sednou, mně by třeba vůbec neslušely, ale na tobě vypadají skvěle!

    AESTHETICxKAT

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Panebože, tak tohle je splněný sen! Strašně bych na nějaké podobné sbírání taky chtěla jednou zajít, ale o žádném takovém ve svém okolí nevím. :( Vypadá to opravdu úžasně, moc ti to sluší a zamilovala jsem se do toho svetru! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky :) ja veľmi Halloween neobľubujem, ale poprechádzať sa takým tekvicovým poľom by som hneď šla :) aj som vlastne chcela, no nevedela som kam a hlavne s kým :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné dýně! :) Též ráda vyřezávám. Moc ti to na fotkách sluší, zvlášť ten svetr je pěkný.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne fotky, cítiť z nich tú pravú jeseň! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem jeseň, no vyrezávanie tekvíc som zatiaľ nikdy neskúšala :D Nie som veľký fanúšik tekvíc, svoju cestu k tejto zelenine zatiaľ stále len hľadám, tak neviem, čo by som spravila so všetkým tým vydlabaným "vnútrom" :D
    No to pole vyzerá úžasne - kde to, prosím ťa, je? ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme si s bratom vytvorili takú tradíciu a tak sa na to už každý rok tešíme. Vnútro sú vlastne akokeby len jadierka a tie sa dajú upiecť a potom zjesť :) A pole je neďaleko Nových Zámkov a neskutočne som sa tešila, keď som ho našla :) ♥

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…