Social Media Icons

slide code

Cornwall, UK | PART 1


Keďže som už začala svoj druhý ročník na vysokej škole, tak si poďme zaspomínať troška na september, keď sme sa s kamarátkou Soňou rozhodli ísť na menší výlet do anglického Cornwall-u, kde študuje a žije naša kamarátaka Ivana. Rozhodla som sa celý náš výlet zhrnúť do dvoch článkov a tiež sme natočili traveldiary video, ktoré môžete nájsť na konci článku, ale už ste ho mohli vidieť aj na youtube, pretože som z neho bola úplne nadšená a ďalej som nevydržala čakať so zverejnením. Tak ako vyzerala naša cesta?

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

08.09.2017 | Z domu sme vyrážali niečo po druhej hodine ráno, pretože lietadlo nám letelo z Bratislavy o 6:30. Už vtedy sme vedeli, že nás čaká dlhá cesta. Na let som sa už veľmi tešila, keďže to bolo prvýkrát, čo som letela lietadlom, nakoniec všetko dobre dopadlo a doleteli sme do Londýna. Tam nás čakala cesta autobusom do centra, kde sme mali rovno aj menšiu prehliadku mesta a videli sme niekoľko z tých najslávnejších turistických atrakcií. Potom sme nasadli na megabus, ktorý nás za 9 hodín mal vyložiť na našej konečnej zastávke - Falmouth. Spolu trvala teda cesta približne 20 hodín a unavené sme išli hneď spať.

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

09. 09. 2017 | Ráno sme sa zobudili a naše prvé kroky viedli pozrieť Falmouth University, kde študuje kamarátka. Bolo zaujímavé vidieť ako to majú všetko v jednom komplexe, spolu s pekným parkom a záhradali oproti tomu ako máme školu my, kde máme každú budovu v inej časti mesta a premiestňovanie je tak veľakrát náročnejšie.

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

Ako ďalšie sme išli na pláž (Gyllyngvase Beach), kde sa mi veľmi páčilo. Síce nám svietilo slnko, fúkal vietor, ale bolo celkovo príjemné počasie (pre mňa už jesenné) tak domáci sa tam veselo kúpali v tej studenej vode. Z pláže bol výhľad aj na Pendennis Castle, kde sme mali v pláne tiež ísť na ďalší deň, ale keďže nám akurát vtedy začalo pršať, tak sme to vzdali. Nakoniec sme boli za počasie veľmi rady, pretože pred cestou nám hlásilo upršané počasie na všetky dni, ale nakoniec pršalo vždy len chvíľu a inak bolo pekné počasie.

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

Hneď z pláže sme išli do centra mesta, kde boli hlavne obchody, kaviarne a kníhkupectvá. Čo sa mne veľmi páčilo na Falmouth boli tie vlajočky, ktoré boli po celom meste. Prekvapilo ma, že tam obchody aj kaviarne zatvárajú dosť skoro oproti Slovensku. 

IMG_2212falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

Keďže na pláži dosť fúkalo, tak sme sa rozhodli ísť zahriať do kaviarne Palacio Lounge, kde bol veľmi zaujímavý interiér. Dali sme si kávy a limonády, ale v ponuke mali aj niekoľko jedál. To je z prvého a druhého dňa zatiaľ všetko, nezabudnite si pozrieť aj video a tešte sa čoskoro aj na pokračovanie, kde sme pobehali viac miest z Cornwall-u.

Komentáre

  1. pači sa mi naša rodinna fotka v palacio.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky i článek, to video se opravdu podařilo!! Já byla v Anglii jen jednou, ale i tak jsem si naprosto zamilovala její městečka i přírodu! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už by som sa mala konečne pozbierať, prehovoriť nejakú moju kamarátku, a tiež už konečne ísť do Anglicka, pretože si to neustále sľubujem, no doteraz som tam nebola :D Fotky sú neskutočne krásne, rovnako ako vlog ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page // GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi si mi týmto článkom vyčarila úsmev na tvári, pretože keďže som momentálne v poslednom ročníku strednej a každý sa rozhoduje kam ďalej na výšku, pričom skoro každý chce ísť preč, do úplne iných končín, tak nám je všetkým smutno, ako sa rozdelíme. Avšak začínajú kolovať aj reči, že to bude skvelá príležitosť, aby sme sa mohli navštevovať, a tak toho zároveň aj veľa precestujeme. Občas ma však bodne skeptickosť, no po tomto článku, sa teším, že to vie byť aj realitou! :)
    Inak krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kitti, ja som z toho videa taká nadšená,že ho už pozerám asi 10tý krát :***

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, naozaj nádherné fotky, vyzerá to tam krásne! :) a to video sa ti naozaj podarilo, nemám slov, ako z nejakého filmu :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky a cely príspevok! Milujem pozerať príspevky z Anglicka pretože aspoň na chvíľu sa tam môžem prostredníctvom fotiek preniesť!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Naozaj veľmi pekné fotky, hlavne tie fotky na pláži :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Video je super, úplně mě naladilo na vaše cestování :) Fotky moc pěkné, Anglie má prostě svoje kouzlo.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…