Social Media Icons

slide code

Cornwall, UK | part 2


Ahojte! Povedala som si, že už by bolo na čase vám ukázať zvyšok nášho výletu z Anglicka. Prvý diel sa vám páčil, tak dúfam, že sa vám bude táto druhá a zároveň aj posledná časť. Tieto články a videá mám najradšej a keby sa dá, tak ich robím stále. Cestovať však nemôžem vkuse, tak sa môžete tešiť na veľa nových článkov, ktoré mám už pre vás pripravené. Máte článok/tému/hocičo čo by ste chceli odo mňa vidieť? Určite mi napíšte do komentárov a ja niečo k tomu napíšem. :)

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

10.09.2017 | V nedeľu bolo v meste všetko zatvorené, tak sme mali naplánovaný len prístav a Pendennis Castle. No ako ste sa už z minulého článku mohli dozvedieť, tak sme na hrad nešli, pretože cestou práve začalo pršať. Prístav sme však ešte stihli a aj keď tam veľmi fúkalo, tak to bolo super. Mali sme výhľad na mesta a pekné stavby a taktiež na veľa malých lodiek, ktoré boli práve v prístave. A taktiež sme si uvarili Kung Pao, ktoré chutilo fakt super. Fotku som nestihla, všetko sme hneď zjedli, ooops. :)

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

11.09.2017 | V pondelok sme vlakom cestovali do Trura, kde sa k nám pridala aj Chloe. Pozreli sme Truro Cathedral, kde sa však práve chystala omša, tak sme sa tam dlho nemohli zdržať. V Truro sme plánovali hlavne nakupovať, tak sme nakúpili v TK Maxx, Lush, New Look a potom sme sa išli zohriať do Starbucks na Pumpkin Spice Latte a ochutnali sme aj pasties, čo je vlastne tradičné Cornwall pečivo. A potom nasledovali nákupy v Primark-u, čo bol vlastne dôvod, prečo sme do Trura išli. Strávili sme tam veľa času a potom sme sa s veľkými taškami vybrali znova na vlak naspäť do Falmouth.

falmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall ukfalmouth cornwall uk

12.09.2017 | Predposledný deň bol čas na roadtrip! Na prvej zastávke sa mi páčilo asi z nášho celého výletu najviac. Wheal Coates je bývalá baňa, ktorá sa nachádza na severnom pobreží Cornwall-u na vrchole útesu. Tam to bolo úplne magické! Všade kvety, pekná príroda a more. Druhou zastávkou bola pláž Gwithian. Tam sme sa dlho nezdržali (preto len 2 fotky), lebo začalo veľmi fúkať a pršať. Pláž bola však krásna, veľká a výhľad na maják ako z filmu! 

13.09.2017 | Posledný deň nás čakala len cesta domov, no tentokrát už vlakom a potom lietadlom, takže to bolo o niečo kratšie ako cesta tam. Touto cestou by som sa rada poďakovala aj mojej beloved Ivi, za to, že sme mohli u nej ostať a ukázala nám Cornwall. Thank you

Komentáre

  1. To je opravdu boží! Krásné, sladěné fotky. Úplně si ve mě vyvovala chuť na PSL ve starbucks, jen tak mimochodem :D Jako další článek by mě třeba zajímala recenze na nějaké rtěnky, které ráda nosíš :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprosto nádherné fotky! :) Pasties jsem taky měla, když jsem tam před několika lety byla a celkem dost mi to chutnalo! :D Jinak se mi taky strašně líbilo pobřeží, pláže i ty jejich útesy - a to tam ani nemusí být u moře nějak extra pěkně!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc krásné fotky. ta příroda tam a hlavně ta pláž jsou vážně kouzelné!
    Herb Theory

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tedaa, ty fotky jsou bomba, i to video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie fotky sú prekrásne ❤ Väčšina ľudí si more predstavuje spolu s palmami a slnečným počasím, ale mne sa práve to páči na Anglicku, že ukazuje, že more dokáže byť nádherné aj v spojení s chladnejším a pochmúrnejším počasím ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…