Social Media Icons

slide code

Veľká recenzia produktov z Notino.sk


Internetový obchod Notino pozná asi väčšina z vás. Ja sama som si od nich už niekoľko vecí objednala a teraz mi zaslali balík kozmetiky na testovanie. Bola som veľmi rada, že som mohla tieto produkty vyskúšať. Testovala som ich pre vás mesiac a objavila som touto cestou naozaj skvelé produkty, ale naopak tu boli aj také, ktoré mňa osobne až tak nezaujali. Ktoré u mňa (ne)zabodovali?

Prvým produktom je odličovač Toleriane od La Roche-Posay, ktorá je určená pre citlivú a intolerantnú pleť. S týmto odličovačom som bola veľmi spokojná. Bez problémov mi odlíčil produkty, ktoré iným odličovačom dávajú zabrať. Toto menšie balenie sa mi hodilo predovšetkým na cestovanie, kde potrebujete naozaj spoľahlivé a overené produkty.

Od značky Ziaja som chcela už dlhšie niečo vyskúšať a práve o tomto kréme z kozieho mlieka som veľakrát počula. Je určený pre suchú pleť, takže niečo práve pre mňa. Je ľahko rozotierateľný a rýchlo sa vstrebe. Určite sa k tomuto krému rada vrátim, pretože okrem tejto dennej verzie majú aj nočnú. 

Veľmi mi vyhovoval aj krém od Vichy z rady Ideália. Pekne vonia a krásne pleť hydratuje. Ak máte suchú pleť určite týmto krémom nič nepokazíte, ale naopak. Obidva krémy mi však veľmi vyhovovali a patria k najlepším produktom z tejto recenzie.

notino.sk

Keď mi prišli tieto produkty od Soaphoria, tak ma hneď zaujali a tešila som sa ako ich vyskúšam. Jedná sa o dve sprchové peny (Levanduľové pole & Nevinnosť). Majú zaujímavú konzistenciu, keďže to nie je gél, ale pena. Pekne voňajú, ale to je všetko. Nijak bližšie ma nezaujali, za mňa obyčajné sprchové peny s peknou vôňou.

notino.sk

Neviem ako vy, ale ja mám masky na tvár veľmi v obľube. Táto ílová čistiaca maska od Vichy bola pre mňa tiež prekvapením. Stačí si ju naniesť, nechať 3-5 minút zaschnúť, opláchnuť vodou a vaša pleť bude okamžite hebká a príjemná na dotyk. Toto všetko bolo po prvom použití, takže si nedokážem ani predstaviť akých zázrakov je schopná po dlhodobom používaní. Takže za mňa palec hore. 

Ďalšou bola textilná maska od Dermacol-u s medom, ktorá má intenzívne hydratovať, vyživovať a tónovať pleť. Maska bola veľmi príjemná, ale myslím si, že ju potrebujete použiť viackrát, aby ste videli viditeľné výsledky.

notino.sk

Keďže mám skôr suchú pleť a akné nemám, tak som tento produkt neskúsila. Jedná sa o krém a korektor (zelený) na akné. Pleť som však nemala vždy takúto a predtým som produkty Bioderma z rady Sébium používala a veľmi mi vyhovovali aj pomohli.

Tieto gumičky pred pár rokmi zažívali veľký boom, keďže to má byť pre vlasy lepšie ako obyčajné gumičky do vlasov. Ja som sa k nim dostala však až teraz. Vlasy pekne držia, ale veľmi rýchlo sa vyťahajú.

Opaľovací krém od La Roche-Posay som nemala už veľmi kde otestovať. 50-ka však bude vhodná hlavne pre menšie deti a myslím si, že to nebude žiadny prepadák.

notino.sk

Maska od Sisley  bola tiež fajn, ale po jednom použití som nespozorovala žiadne veľké zmeny ako pri maske napríklad od Vichy. Táto maske je však skôr pre mastnú pleť ako suchú, ktorú mám ja. Mala by však pomáhať zredukovať nedokonalosti a vyčistiť pleť.

Tento produkt je pre mňa must have, ktorý si musím určite zadovážiť v plnej veľkosti. Jedná sa o pleťový olej Extraordinary Oil od Loreál-u, ktorý skúži pre intenzívnu výživu a pružnosť. Povedala by som, že je skvelý aj na hydratáciu, keďže som si večer olej naniesla na pleť a ráno som nemohla uveriť tomu ako zapôsobila na moju pleť. Bola jemná, hydratovaná a žiarivá. Toto je práve produkt, ktorý ma z celého článku najviac prekvapil.

Ochranný krém od Dermedic ma tiež neohúril, ale myslím si, že nie je zlý. Výhodou je určite, že má ochranný faktor SPF 15 a povedala by som, že je skôr pre pleť, ktorá nie je mastná a nie je ani suchá.

notino.sk

Prišli mi aj dve vzorky parfémov. Ani jeden z parfémov nie je úplne môj vkus vône, ale viac mi rozhodne voňala kvetinová vôňa In the mood for love (Pure) a Lolita Lempicka mi na druhej strane nevoňala.

Komentáre

  1. Od značky Ziaja jsem kdysi měla sprchové gely, mslím kakaový a z kozího mléka. Byly super :) Ostatní značky nepoužívám, ale recenze super.

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprchové peny znejú zaujímavo, ešte som s nimi nemala žiadnu skúsenosť, takže by som sa po nich asi mala poobzerať - rovnako ako aj po maske od Vichy! ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page // GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…