Social Media Icons

slide code

Thankful.


Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po poslednom článku mali nasledovať príspevky z Milána, kam sme nakoniec neleteli, pretože nám zrušili let. Všetko to teda padlo a snáď sa tam dostaneme niekedy inokedy. Keďže tu máme december, tak je už zrejme väčšina ľudí naladená na Vianoce a u mňa tomu nie je inak. Ešte by som sa ale rada vrátila k týmto jesenným fotkám, s ktorými už zopár týždňov meškám. Tekvice sme fotili už minulý rok, tak som bola rada, že sme nejaké našli aj tento rok. Taktiež môžete vidieť asi môj najobľúbenejší tohtoročný jesenný outfit, pretože ten sveter som si kvôli jeho farbe úplne zamilovala. Je z Tally Weijl a v poslednom čase si práve rada idem tieto teplé odtiene, kým predchádzajúce roky to boli, naopak, studené.

Keďže sa koncom novembra v Amerike oslavuje Thanksgiving, tak mi prišlo ako dobrý nápad napísať článok o vďačnosti a priradiť k nim tieto posledné jesenné fotky. Nakoniec som to nestihla na čas, ale lepšie neskoro ako nikdy, nie? Vždy som bola vďačná aj za tie najmenšie maličkosti, ktoré nám veľakrát prídu až bežné a nepodstatné. Ale práve v týchto veciach je to najväčšie čaro, ktoré tvorí celok. V poslednom čase sa cítim naozaj vďačne. Za všetko. Často nad tým rozmýšľam, čím som si to vôbec zaslúžila, že môžem byť za toľko vecí šťastná. Najviac som momentálne vďačná: 

... za moju milujúcu a najlepšiu rodinu.
... za najvernejších kamarátov.
... za priateľa, ktorý je pri mne a so všetkým mi pomôže.
... za zdravie (aj napriek tomu, že tento článok píšem so zašívaným prstom).
... za môjho psa Molly, bez ktorej si príchod domov neviem predstaviť.
... za príležitosti, ktoré mi tento rok priniesol.
... za najlepšiu prácu, ktorú som si vysnívala.
... za školu a za to, že môžem študovať to, čo ma naozaj baví.
... za každý jeden deň, ktorý som prežila a ktorý ma čaká.
... za to, že môžem mať svoj vlastný názor.
... za to, že môžem robiť to, čo chcem.
... za to, že žijem v bezpečnej krajine a ktorá má všetky ročné obdobia.
... za planétu, na ktorej žijeme.
... za to, že žijem. ♡

Napíšte mi jednu vec, za ktorú ste momentálne v tejto chvíli najviac vďační.

pumpking patchpumpking patchpumpking patchpumpking patchpumpking patchpumpking patchpumpking patch

Komentáre

  1. Tá sukňa je bomba! :O Aj sveter a všetky tie fotky vlastne ale sukňa top!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný článek a skvělé fotky ♥ já jsem nejvíc vděčná za lidi kolem sebe a že jsem zdravá a rodina taky :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky a perfektná sukňa♥ Najviac som vďačná za celkovo život aký mám teraz, že zahrňuje tých ľudí, ktorí sú v ňom a za zdravie :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Kitti

    Veľmi sa nám páči štýl tvojho blogu
    a radi by sme s tebou spolupracovali, ak máš záujem ozvi sa nám na info@manzara.sk

    http://www.manzara.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Houndstooth Coat
Január bol pre mňa veľmi dlhým a pomalým mesiacom, no február bol presným opakom. Ani som sa nesti…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …