Social Media Icons

slide code

Why I Love Autumn Style


Tento sveter bol mojím obľúbeným minulú jeseň, ale tento rok sa k nemu tiež rada vraciam. Outfit je v celku dosť tmavý, ale na mňa pôsobí jesene a hlavne to prostredie! Fotili sme v Nitre, kam sme sa vybrali na menší výlet, prejsť sa po parku, pozrieť zvieratá a užiť si jesenné počasie. Jeseň milujem vo všetkých smeroch a to aj v obliekaní. Najradšej na jeseň fotím aj na blog, pretože všetko má nádherné farby jesenných stromov, outfity môžu byť zaujímavejšie, pretože sa ochladilo a môžeme vrstviť oblečenie. Čo mám rada na jesennej móde?

green zaful sweater hat autumn fallgreen zaful sweater hat autumn fall

1. Farby | Musím povedať, že som sa za posledný rok o dosť zlepšila vo farbách. Začala som nosiť viac farebných vecí, nie stále len čierne a sivé, ale jeseň je obdobím pre moje najobľúbenejšie farby - čierna, biela, sivá a hnedá. Ale ako som povedala, zlepšila som sa. Do svojho šatníka som zaradila aj farby a bavia ma aj túto jeseň, no stále musím na nich pracovať. Páčia sa mi teplé tóny farieb ako červená, modrá, žltá.

2. Kabáty | Zahrejú a posunú váš outfit o úroveň vyššie. A je toľko variácií! Dlhé, krátke, všetky farebné prevedenia, elegantné, športové... je to naozaj len na vás.

3. Doplnky | Obdobie, kedy môžeme začať nosiť šále, zababušiť sa do nich, doplniť nimi outfit. Zbožňujem to! Taktiež jesenné topánky sú najlepšie, nie? Tento rok som si veľmi obľúbila malé čierne topánky na podpätku (už ste ich videli v tomto outfite), ktoré nosím takmer stále. A klobúky! Tie síce môžeme nosiť aj na jar, aj v lete. Pre mňa však majú najväčšie čaro na jeseň. Bolo to minulý rok, keď som si kúpila tento a odvtedy ho ešte stále milujem.

4. Teplé oblečenie | Je niečo lepšie ako teplé oblečenie, ktoré ťa v upršaný jesenný deň zahreje? Myslím, že nie. Teplý oversized sveter je must have, ktorý v žiadnom jesennom šatníku nemôže chýbať.


green zaful sweater hat autumn fallgreen zaful sweater hat autumn fallgreen zaful sweater hat autumn fallgreen zaful sweater hat autumn falltop - zaful | jeans - h&m | shoes - ? | bag - new yorker | hat - house | sunglasses - rosegalgreen zaful sweater hat autumn fall
Čo máš rada ty na jesennej móde?

Komentáre

  1. Naprosto chápu, proč sis svetr tak zamilovala. :) Jinak, já podzim miluju ze stejných důvodů a ještě z tisíců dalších. Je to jednoduše nejlepší období! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky ! :) Ten svetrík je super a pristane ti :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takisto milujem na jeseni farby! Nie len tie v prírode, ale najmä tie v šatníku. Vínova a army zelená, tie sú moje ♥ A takisto milujem nosiť obrovské šále a koženky! Krásny outfit:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky moc pěkné, vypadá to pomalu jak v Central Parku :D

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem jeseň a celý jesenný štýl obliekania - len mám pocit, že aj tento rok mi moje obľúbené ročné obdobie "prekĺza" pomedzi prsty a ja sa ani nenazdám, a bude zima a sneh :D
    Outfit je - ako vždy - nádherný 💕
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to moc hezký a to místo jsi vybrala fakt nádherné!
    Herb Theory

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To miesto je rozprávkové!!♥ A k tomu svetru sa jednoznačne vracaj rok, čo rok lebo ti neskutočne pasuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…