Social Media Icons

slide code

Spring/Summer trends I Love


Ahojte! Dneska je článok netradične aj v stredu, čo by som chcela takto pridávať aj častejšie. V tomto článku by som vám rada ukázala trendy, ktoré u mňa momentálne toto obdobie jar/leto vedú. Čo sa týka farieb, tak sú to stále neutrálne farby, bledomodrá a ružová. Z outfitov ste si mohli už určite všimnúť, že som sa zamilovala do off the shoulder topov, ktoré teraz nosím naozaj stále a je to jednoznačne môj najobľúbenejší trend. Ďalší trend sú kvetinové vzory, ktoré ma bavili vždy, ale teraz sa začali objavovať aj palmové vzory, ktoré mňa tiež zaujali. Výšivky vidíme teraz v obchodoch všade a mne sa najviac páčia tie s červenými ružami, no nič také zatiaľ nemám, tak si možno zaobstarám nejaké tričko alebo práve rifle, ktoré ma tiež zaujali a myslím si, že outfit môžu pekne ozvláštniť. Aké trendy bavia momentálne vás?

spring summer shein trends
spring summer shein trends
spring summer shein trends
spring summer shein trends

Komentáre

  1. Milujem také tie folklórne prvky na oblečení, táto jar je ozaj krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trička, blúzky a šaty s odhalenými ramenami som si maximálne zamilovala a nakupujem ich teraz asi najviac!:) Takisto milujem kvetinové a palmové vzory, už dlhú sobu a takisto som si obľúbila pelikány a mopslíky a buldočekov!:) Nášivky sú tiež moja láska a veľmi si idem aj na army vzoroch:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento typ blúziek s holými ramenami sa mi veľmi páči. No všetky tie kúsky sú zaujímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vůbec se ti nedivím, taky mě ty výšivky pořád drží. :) Kromě toho jsem se ale (taky znovu) zamilovala do off-the-shoulder topů! A čehokoli, co je lehké a vzdušné. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…