Social Media Icons

slide code

J A N U A R Y ~ 2014

Nemôžem uveriť, že je prvý mesiac už za nami. Musím povedať, že tento rok sa začal veľmi dobre a dúfam, že sa to bude ešte zlepšovať, alebo to bude aspoň takto dobré. Rozhodla som sa zaviesť pravidelné články, ktoré budú viac osobnejšie z môjho života a budú vždy posledný deň v mesiaci s fotkami z instagramu a zhrnutím mesiaca. Naša trieda organizovala ples (ktorý bol včera) a tak sme tento mesiac všetko organizovali, chodili sme na horúcu čokoládu a jesť s babami. A späť k plesu. Ples bol úžasný, myslím, že sa nám naozaj vydaril. Viem, sľubovala som fotky, ale nestíhala som fotiť, tak ak budú oficiálne fotky od fotografa určite vám aspoň niečo z toho ukážem. A ako vám dopadlo dneskajšie vysvedčenie? Ja mám zo svojho dobrý pocit, tak sa pochváľte aj vy! A páčili by sa vám takéto články?


Komentáre

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…