Social Media Icons

slide code

Schönbrunn, Vienna


Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ísť ráno a večer naspäť. Pôvodne som chystala len jeden článok, ale fotiek bolo toľko, že som sa rozhodla rozdeliť to na dva články. Prvá zastávka bol palác Schönbrunn, ktorý patril princeznej Sissi. Ja som tam už bola raz predtým a páčilo sa mi tam tak, že som si povedala, že sa tam musím vrátiť. Strávili sme tam 4 hodiny a stále sme ho neprešli celý, takže určite to nebola moja posledná návšteva. Rada by som si pozrela aj palác, zoo a botanickú záhradu.

Schönbrunn je rozhodne moje obľúbené miesto z celej Viedne. Záhrady tam sú nádherné a celkom závidím Viedenčanom, že tam môžu hocikedy prísť, prejsť sa alebo si tam čítať knihu. Nielenže tam máte plno kvetov, stromov, fontán a krásnych kútov, ale máte odtiaľ aj výhľad na celú Viedeň. Mrzí ma, že som znova nestihla zoo a botanickú, ale aspoň máme ďalší dôvod sa tam vrátiť. Inak odporúčam tam ísť čím skôr ráno, pretože to tam nie je ešte toľko ľudí. Keď sme odchádzali sa to tam už naozaj začalo hemžiť turistami, tak som rada, že sme si ju zvolili ako prvú zastávku hneď ráno.A ak by vás zaujímalo čo som mala na sebe, tak to nájdete v tomto článku.

Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna

Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Schönbrunn Wien Vienna
Navštívili ste už Viedeň? Páčil sa vám Schönbrunn?
 

Komentáre

  1. Ve Vídni jsem byla jako malá, takže si to opravdu nepamatuji, ale rozhodně ji plánuji znova :) Fotky moc krásné!

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfetní fotky! Ve Vídni jsem nikdy nebyla, ale jednou určitě plánuju, vždycky jsem tam chtěla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky to tam mám moc ráda, hlavně asi kvůli těm zahradám. A právě i zoo, ve které jsem byla už dvakrát a můžu jen doporučit (i kdyby jen kvůli těm pandám!). :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oooo,tak tam je to naozaj krásne :) my sa chystáme taktiež navštíviť Schonbrunn,pretože sme boli minulý rok v ZOO a potom sa tak rozpršalo, že sme už Schonbrunn nestihli :( ale ZOO je nádherná,tú určite odporúčam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Viedeň mám veľmi rada. Príde mi honosná a tie budovy, uličky. Má svoje čaro. Avšak v tomto paláci som ešte nebola. Keď sme sa boli bo Viedni naposledy bol nejaký sviatok a veľa z pamiatok bolo zatvorených. Ale to znamená, že sa tam ešte musím vrátiť. Krásne fotky!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky :) do Vídně plánujeme jet s přítelem před Vánoci a podle fotek vidím, že neuděláme chybu :)

    Lady Lenna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kráása! já jsem byla v Schonbrunnu během adventu a teď to má úplně jiné kouzlo, jak je všechno rozkvetlé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vídeň je nádherná! Mám to tam moc ráda, a Schonbrunn je kouzelný.
    Několikrát jsem procházela zahradami a vždycky se tam ráda vrátím, a zámek uvnitř je úplně dech beroucí.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vo Viedni som zatiaľ bola len raz, no na Schönbrunn sme sa nedostali, keďže našou prioritou boli trhy a hlavné námestie, a keďže sme to museli stihnúť za jeden deň aj s cestou (z Prešova do Bratislavy to je šesť hodín vlakom + ešte hodina do Viedne, a to celé dvakrát, keďže sme sa museli nejako dostať i domov), navyše bola neskutočná zima, preto sme toho veľa nepochodili :D Ale je to v mojom bucketliste, tak snáď sa tam dostanem čoskoro :D
    Nádherné fotky! ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…