Social Media Icons

slide code

Exploring Vienna


Náš výlet sme začali v Schönbrunn-e a pokračovali potulkami Viedňou. Celkovo sa mi vo Viedni páčilo, určite sa tam ešte vrátim, ale taká Budapešť a Praha u mňa stále vedú. Stihli sme skoro všetko. Všetky hlavné turistické miesta dokonca aj tie menej známe, ktoré sme objavili len prechádzaním uličkami. Chceli sme stihnúť ešte Prater, ale sme radi, že sme toho stihli viac ako sme predpokladali. Taktiež sme úplne náhodou narazili pred radnicou na filmový festival, ktorý tam práve prebiehal. Najviac preplnené turistami to bolo na Kärntner Straße, kde boli prevažne obchody a kaviarne, čo nás až tak nezaujalo a viac sa nám páčilo na miestach, kde bolo menej ľudí.

Najviac sa mi páčilo pri Naturhistorisches Museum, ktoré patrí k najväčším prírodovedným múzeám na svete. Vnútri som bola, keď som bola v šiestom ročníku na základnej škole a pamätám sa, že sa mi tam veľmi páčilo. Vonku hrala hudba, ľudia tancovali a sedeli na tráve, kde sme chvíľu posedeli aj my. Vtedy som už myslela, že mi odpadnú nohy, tak sme si dali pauzu a potom sa cez mesto vybrali na vlak domov. Mrzelo ma koľko koní s kočmi boli v celej Viedni, väčšina bez vody na priamom slnku.

Vzhľadom na veci, ktoré sa v poslednom čase, bohužiaľ, dejú vo svete som sa necítila úplne bezpečne a stále som bola v pozore a obzerala sa naokolo. Našťastie sa však nič zlé nestalo a výlet sme si mohli užiť a vrátiť sa bezpečne domov. Prinútilo ma to zamyslieť sa nad tým, aké bolo cestovanie pred pár rokmi, keď ľudia na žiadne útoky ani nepomysleli a cítili sa na cestách bezpečnejšie. Zmeniť to my nevieme, tak nám ostáva len dúfať, že sa už podobné veci nebudú opakovať. Troška ma zarazilo, že som videla vo Viedni dosť málo policajtov. Viac ich stretnete v Bratislave a to ma prekvapilo.

Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien

Vienna WienVienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien
Vienna Wien

Komentáre

  1. Krásné fotky! :) do Vídně se chystáme s přítelem před Vánoci na adventní trhy, určitě to bude super atmosféra :) to s těmi útoky je fakt, člověk se dneska už skoro nikde nemůže cítit bezpečně.

    LADY LENNA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj skvelé fotky, Viedeň sa mi veľmi páči a kedysi, keď som bola menšia som tam chcela dokonca žiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prekrásne fotky!! Viedeň milujem! Má krásnu atmosféru. Dúfam že sa tam tento rok zastavím na trhoch!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hneď si ukladám článok do záložiek :D Chceme ísť s kamarátkami do Viedne a dokonca by ju chceli vidieť i moje sestry, preto mi tento príspevok veľmi pomôže pri budúcom plánovaní a spisovaní miest, ktoré navštívime :D

    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky! Vo Viedni som ešte nikdy nebola, čo ma po tomto článku dosť mrzí. Inak úplne súhlasím čo sa týka teroristov.. Nikdy nevieš čo sa môže stať a preto je lepšie byť obozretný :)

    LEUSLIFESTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nadherne fotky! Uplne me vtahly do te atmosfery a taky vypada ze vam vyslo skvele pocasi. Do Vidne se chystam budto ted na podzim a nebo na jare a diky tomuto clanku se uz vazne nemuzu dockat!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já ve Vídni byla jen na letišti, jinak ještě vůbec :/. Každopádně to tam vypadá krásně! Moc povedené fotky, tyjo, si mě úplně nalákala tam taky vyjet! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc krásné fotky! Ráda bych se do Vídně podívala znovu, byla jsem tam jen jako malá :) S tím strachem máš pravdu. Já se sice nebojím, ale ten divný pocit tu bohužel je.

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Ako spomaliť čas?
Nezdá sa vám, že svet ide príliš rýchlo ? A mám pocit, že čím som staršia, tým sa život deje rýchle…