Social Media Icons

slide code

Review: W7 - Honolulu


Ahojte! Dúfam, že ste mali pekný víkend a že si prázdniny užívate. Dneska pre vás mám znova po nejakom čase beauty článok. Tentokrát to je recenzia na jeden z mojich momentálne najobľúbenejších produktov.  Jedná sa o bronzer značky W7 - Honolulu. Je to dupe verzia na Hoola od Benefitu. Už len balenie je veľmi podobné, no ako je to so skutočným produktom?

Porovnávať s Hoola (Benefit) ho nemôžem, pretože ho sama nevlastním, ale podľa internetu by mal byť Honolulu o troška tmavší ako Hoola, ale veľký rozdiel by medzi nimi celkovo nemal byť. Balenie obsahuje aj malý štetec, ktorý sa dá použiť, ale dávam prednosť vlastným štetcom. A vlastne, kto používa tie štetce, ktoré sa k produktom pribaľujú? Je vhodný aj pre svetlejšiu pleť a čo je dôležité - nie je oranžový. Najviac ma na ňom baví, že v ňom nie je ani kúsok shimmeru a je úplne matný. Je silno pigmentovaný, takže ho netreba veľa a štetec treba pred nanášaním oklepať. 

Ak teda nechcete investovať niekoľkonásobne viac do Hoola, tak siahnite po Honolulu. Je naozaj pigmentovaný, matný a nie je do oranžova. Vydrží na tvári celý deň. Cena za taký produkt je výhodná a ľutovať to určite nebudete. Je to môj prvý produkt od W7 a tento dupe sa im naozaj vydaril.

IMG_7158

Komentáre

  1. tak po ňom sa hneď pozriem, pretože sa mi páči aj dizajnovo, ale hlavne preto, lebo hľadám práve úplne matný bronzer na konturovanie :) takže vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…