Social Media Icons

slide code

Drink more water | video


Heyy! Dodržiavať pitný režim je veľmi dôležité celý rok, no dôležitejší je ešte v tomto letnom období, kedy by sme tej vody mali vypiť čo najviac. Poznám veľa ľudí, ktorí majú s tým problém, aby vypili denne toľko vody, čo by mali. Preto som sa rozhodla natočiť video s radami, ktoré pomáhajú mne najviac a dúfam, že vám to aspoň troška pomôže. Určite mi dajte vedieť, či pijete dostatok vody a čo pomáha najviac vám.

drink more water


Čo vám uľahčí piť viac vody?
Majte fľašu vody vždy pri sebe (pri práci, učení, pri posteli)
Napite sa pred jedlom
Ochuťte si vodu!
Použite aplikácie


Komentáre

  1. omg thank you for reminding me to drink more water! xD i'm always forgetting to drink water but it's so important! :)

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ochutená voda je lepšia, ako obyčajná, takže uhorka alebo citrón vo vode musia byť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…