Social Media Icons

slide code

Into The Jungle


Ahojte! Dnešný článok je odfotený v nádherných skleníkoch Botanickej záhrady v Bratislave (o ktorej tiež ešte bude článok!). Na sebe mám moje blogerské tričko, ktoré som našla v Gate-e. Sukňu som dostala na narodeniny a veľmi dlho som už chcela takúto sukňu, pretože všetky mám krátke a nemám žiadnu v midi dĺžke. Najviac sa mi páčili tieto plated, ktoré sa mi páčia aj vo farebných verziách, takže mi možno ešte nejaká do zbierky pribudne. Zladila som to skôr do takého pohodlnému štýlu, pretože sme celý deň behali po Bratislave (pozrite si tu aj našu návštevu výstavy Nech šije!).

Čo sa týka nejakého updatu z môjho života, tak jediné, čím sa teraz zaoberám sú skúšky. Už mám teda 4 za sebou (dúfam, že úspešne) a ešte 4 pred sebou. Toto obdobie nemám vôbec rada (kto ano?), ale teším sa, že to bude už za mnou a potom nás čaká leto a troška voľna aspoň na chvíľu.

botanic garden blogger outfit plated skirt white tshirtbotanic garden blogger outfit plated skirt white tshirtbotanic garden girl bloggerbotanic garden blogger outfit plated skirt white tshirtbotanic garden blogger outfit plated skirt white tshirtbotanic garden blogger outfit plated skirt white tshirttop - gate | skirt, watch, bag - new yorker | glesses, chocker - ZAFUL botanic garden blogger outfit plated skirt white tshirt

Komentáre

  1. Tak to je opravdu naprosto skvělé místo na focení! Vážně, má to krásnou atmosféru. :) A outfit je taky super - jednoduchý, ale přes to mě něčím zaujal... :) Asi tím tričkem, to je fakt trefné. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do botanickej sa chystám odkedy som sa do Bratislavy presťahovala, no akosi som si na to ešte stále nenašla čas 😄
    Úžasný outfit - to tričko je skvelé 😄
    Držím palce na skúškach a teším sa na článok zo botanickej ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To tričko je úplne dokonalé také by som si aj ja kúpila♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fotky sú super a to skleníkové pozadie je top! :P a tričko si vychytala :D je megaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi krásny outfit! :) botanická je perfektný spot na fotenie, aj povaľovanie sa aj prechádzky a asi aj úplne všetko :D na nech šije sa chystám už asi tisíc rokov! musím to konečne absolvovať haha :D
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Ako spomaliť čas?
Nezdá sa vám, že svet ide príliš rýchlo ? A mám pocit, že čím som staršia, tým sa život deje rýchle…