Social Media Icons

slide code

ROSE GOLD MAKEUP BRUSHES



O nových štetcoch som uvažovala už dlhšiu dobu, no k ich kúpe som sa nakoniec nejak nedostala. Až dokým som si nevšimla, že ne ZAFUL majú aj beauty sekciu a majú tam štetce, ktoré vyzerali krásne a boli aj za dobrú cenu. Rozhodla som sa, že si ich teda objednám, no mala som problém s výberom, pretože ich tam mali naozaj veľmi veľa takých, ktoré sa mi páčili. Nakoniec som sa však rozhodla pre túto Rose Gold sadu.

IMG_5549 - kópia
IMG_5526 - kópia

Celá sada sa skladá z 8 štetcov, ktoré sú na tvár a na oči. Štetce sú 3 veľké a 5 menších. Samozrejme to nie sú profesionálne štetce, ale za tú cenu ma ich kvalita prekvapila. Sú jemné a zatiaľ čo som sa s nimi líčila z nich vôbec chĺpky nevypadávali. Pracuje sa s nimi dobre, pretože majú dlhé rúčky (a sú pekné!). Môj obľúbený je rozhodne ten na kontúrovanie a obočie! Myslím si, že sú to super štetce v porovnaní ceny-kvalita. 

IMG_5539 - kópia
IMG_5552 - kópia

Komentáre

  1. Wau, tie vyzerajú ozaj krásne! Myslím, že je už najvyšší čas, aby som sa aj ja poobzerala po nejakých!♥

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spravila by si pleaase makeup tutorial s tymito štetcami? <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

M A Y ~ 2014
Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Never…
LATELY
Takéto články mám ja osobne veľmi rada, tak sa teším, že vám môžem pridať ďalší. Je to taký random…
Reasons to drink Green Tea
Ahojte! Dneska troška lifestyle článok, ktorý možno nezaujme každého, ale chcela som sa s vami o t…
WHITE & PINK
V sobotu sme sa s kamarátkou rozhodli ísť do mesta a cestou sme vyfotili outfity. Konečne som mohl…