Social Media Icons

slide code

Review: LUSH - Popcorn Lip Scrub



V tomto zimnom období mám veľmi suché pery, tak pri mojej návšteve Budapešti ešte začiatkom decembra som sa rozhodla navštíviť Lush a kúpiť si ich slávny Lip Scrub. Mali tam niekoľko príchutí/vôní, no mne najviac zavoňal Popcorn, ktorý mal najmenej sladkú vôňu.

Cena sa pohybuje okolo 8-9€, čo mi na tak malé balenie (25g) prišlo dosť, ale používam ho už 3 mesiace a vôbec z neho neubúda, pretože ho stačí na pery naozaj málo. Avšak niečo takéto si môžete kľudne vyrobiť aj doma - tu nájdete DIY. Za úlohu má odstrániť starú a odumretú kožu z pier vďaka čomu budú potom hladné, jemné a hydratované. Musím povedať, že spĺňa všetko čo má a ešte k tomu aj krásne vonia. Na výber máte niekoľko vôní, takže si vyberie každý! Odporúčam ho hlavne pre tie, ktoré často nosíte rúže, ktoré ešte viac vysušujú pery. LipScrub nepoužívam úplne denne, ale niekoľkokrát do týždňa a úplne stačí.

IMG_5075-2
+ spĺňa si svoju úlohu
+ netestovaný na zvieratách
+ vôňa
+ dlho vydrží, pomaly sa míňa
- cena (avšak na to, ako pomaly sa míňa, je to v poriadku)

Komentáre

  1. Neviem si presne predstaviť túto vôňu, každopádne vyzerá naozaj zaujímavo. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám suché pery či je leto, či je zima, a ešte k tomu zlozvyk, pričom si ich trhám, takže by sa mi iste takéto niečo zišlo. Avšak väčšinou keď mám nejaké krémiky doma a všelijaké peelingy, tak som príliš lenivá a zabúdam ich používať. :D Ešte k tomu nemám žiadny prístup k Lushu. Ale verím, že je to super, pretože Lush má skvelé produkty ❤

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

M A Y ~ 2014
Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Never…
LATELY
Takéto články mám ja osobne veľmi rada, tak sa teším, že vám môžem pridať ďalší. Je to taký random…
Reasons to drink Green Tea
Ahojte! Dneska troška lifestyle článok, ktorý možno nezaujme každého, ale chcela som sa s vami o t…
WHITE & PINK
V sobotu sme sa s kamarátkou rozhodli ísť do mesta a cestou sme vyfotili outfity. Konečne som mohl…