Social Media Icons

slide code

Cisárov trhanec [recipe]


Dnešný článok je znova troška iný. Bude to recept na cisárov trhanec, ktorý som mala veľmi rada keď som bola malá, no teraz som tiež veľmi rada, keď ho mamina pripraví. Nedávno ho mamina tiež pripravila, tak som ju poprosila o recept, aby som sa s ním s vami mohla podeliť. Je to veľmi chutné, tak to niekedy určite vyskúšajte.

Budeme potrebovať:
♡ 3 vajíčka
♡ 30g práškového cukru
♡ 250ml mlieka
♡ 125g polohrubej múky
♡ štipka soli
♡ štvrť lyžičky prášku do pečiva
♡ 40g hrozienok
♡ 2 lyžice rumu
♡ 30g masla
♡ vanilkový cukor na posypanie

AirBrush_20161118113113

Postup: Hrozienka namočíme do rumu. Žĺtky vyšľaháme s práškovým cukrom a so soľou, pridáme múku, mlieku s práškom do pečiva a hrozienka. Nakoniec vmiešame tuhý sneh z bielkov. V panvici roztopíme lyžicu masla, naň vylejeme a rozotrieme polovicu cesta. Na slabom ohni, keď spodok zhnedne placku vyberieme na tanier. Opečieme druhú časť cesta. Upečené cesto roztrháme na kúsky. Potom ešte rýchlo druhú stranu cesta opečieme na panvici a potom posypeme vanilkovým cukrom. Podávame s kompótom alebo s ovocím.

AirBrush_20161118113306AirBrush_20161118113215

Komentáre

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…