Social Media Icons

slide code

KHAKI CHOKER SWEATER

Vianoce sú už oficiálne za nami a pred nami je nový rok. Vianoce som strávila s rodinou a konečne som si aj oddýchla a teraz sa už môžem (musím) vrhnúť aj naučenie, pretože skúšky stále (bohužiaľ) čakajú..Ešte by som vám chcela ukázať tieto fotky, ktoré sa už chystám pridať dlhšiu dobu. Outfit sa skladá z khaki oversized svetra, ktorý je zvláštny choker štýlom. A práve preto sa mi páči. Mám ho zo stránky ZAFUL.com, kde nájdete naozaj pekné kúsky oblečenia. Bledé jeans, ktoré nosím veľmi rada, čierne čižmy z Deichmannu, ktoré ste už videli a taktiež obľúbený ruksak, ktorý nosím veľmi často a mám ho radšej v poslednom čase ako kabelky. 

IMG_4167IMG_4182Nepomenované 8IMG_4168IMG_4141sweater - zaful.com / backpack - new yorker / jeans - ? / boots - deichmann Nepomenované 7

Komentáre

  1. wow! uzasny je!

    Pozyvam na narodeninovu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten sveter vyzerá úžasne :O A batoh tiež!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie svetre som teraz videla asi na každej čínskej stránke a pripadali mi veľmi zaujímavé, avšak nehodia sa podľa mňa každému, mne by rozhodne nesadol. Avšak na tebe sa mi páči a aj batoh je krásny!♥

    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve som sa na jednom blogu vyjadrovala na sezónne trendy, ktoré pohltia snáď každého. Myslím si, že choker je jedným z nich. Musím však uznať, že tebe sa naozaj hodí aj v podobe takejto zaujímavej súčasti svetra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sveter je super! Inak by som sa mala tiež už pustiť do učenia, ale prokrastinácia nado mnou stále akosi víťazí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten svetr je strašně super! Tenhle typ se mi moc líbí :) a batůžek je úžasný, taky mám snad radši tyhle malé roztomilé batůžky než kabelky :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ten je naozaj super, nesmierne sa ti hodí! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé svetrík je krásny, mám jeden vo fialovom na ceste, no nebola som si istá, či som spravila dobre :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fuha taky sveter som este nevidela :) ale hodí sa ti a je zaujímavý

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny outfit, svetrík sa mi veľmi páči:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Ako spomaliť čas?
Nezdá sa vám, že svet ide príliš rýchlo ? A mám pocit, že čím som staršia, tým sa život deje rýchle…