Social Media Icons

slide code

Fantastic Beasts and Where to Find Them




Ahojte! Na dneska som mala pôvodne pre vás pripravený iný článok, no včera som bola v kine na Fantastic Beasts and Where to Find Them, tak som sa rozhodla, že by som vám o tom mohla niečo napísať. Určite veľa z vás tiež na tento film išlo alebo sa ešte len chystá, tak by som bola rada, keby ste sa o tom v komentároch tiež podelili. 

Možno to už o mne viete, a možno ani nie, ale som veľmi veľký fanúšik Harryho Pottera a všetkého okolo toho, takže bolo hneď jasné, že na film musím ísť do kina. Veľmi som sa na film tešila a mala som veľké očakávania, aj keď som vedela, že to nebude Harry Potter, ale sakra, je to stále Rowling!! A film ani ona ma nesklamali. Bolo to úplne super sa po rokoch znova vrátiť do kúzelného sveta, sledovať súvislosti s predchádzajúcimi filmami a fangirlovať od začiatku až po koniec filmu. Zo začiatku som mala obavy, či sa vôbec Eddie Redmayne hodí do tej role, ale teraz si hovorím, že lepšie ani vybrať nemohli. Film sa mi teda veľmi páčil, celkové spracovanie, prostredie, herecké obsadenie a naozaj som neostala sklamaná. Už teraz sa neviem dočkať na ďalší diel, tak nám už stačí počkať "len" dva roky.. Tak čo, videli ste Fantastic Beasts alebo sa ešte len chystáte?

Komentáre

  1. Já jdu na tenhle film dneska večer do kina a už se nemůžu dočkat!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O filmu jsem zatím jen slyšela, vlastně ani pořádně nevím, o čem by měl být. Ty jsi mě ale nalákala, abych se alespoň podívala na nějaký trailer :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si pozri aspoň trailer :) A keď si mala rada HP filmy, tak si určite pozri aj tento, bude sa ti páčiť ♥

      Odstrániť
  4. Kino jsem navštívila ve čtvrtek a mooc semi film líbil ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Včera v noci som na ňom bola, bolo to úžasné! Veľmi sa mi to páčilo :) aj herci mi dokonalo sedeli, nieje čo vytknúť si myslím :) Mimlovee

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tento film sa chystám do kina budúci týždeň :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento film jsem neviděla, ale moje kamarádka mě říkala, že by se na něj moc ráda podívala a jestli bych s ní nechtěla někdy vyrazit do kina. A já jsem nevěděla, (jelikož jsem ve fázi, kdy teprve Harryho Pottera čtu a tak nějak se s ním seznamuju)jestli by mě to chytlo. A fakt ti moc děkuju, že jsi na tento film udělala recenzi, velmi mi to pomůže v rozhodování :))
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. presne o tomto som akurát písala aj ja! :D som strašne rada, že nie som sama komu sa to celé páčilo :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som veľký fanúšik Pottera a film sa mi veľmi páčil! :) Aj Edie tam bol skvelý :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja by som tento víkend chcela vytiahnuť do kina moje spolubývajúce (skôr sa tam asi nedostaneme, keďže samej sa mi dvakrát nechce a každá z nás má iný rozvrh), tak verím, že sa mi to podarí, lebo sa neviem dočkať ♥♥
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…