Social Media Icons

slide code

NOT-SCARY MOVIES FOR FALL

1

Ahojte! Ak ma sledujete už dlhšie, tak určite viete ako veľmi milujem jeseň a všetko s ňou spojené. Jednou z mojich obľúbených vecí je si spraviť čaj, zapáliť sviečku, zabaliť sa do deky a čítať si knihu alebo si pozrieť film. Dneska vám ukážem moje obľúbené jesenné/halloweenske filmy. Ja nemám rada horory a strašidelné filmy, takže nič také tu nenájdete, skôr nejaké pohodové filmy alebo rozprávky. 👻

Mám veľmi rada filmy od Tima Burtona a film Mŕtva nevesta (Corpse Bride) tu od neho nemôže chýbať. Je to asi môj najobľúbenejší halloweensky film, ktorý pozerávam. Predvianočná nočná mora (The Nightmare Before Christmas) tiež zapadá čiastočne do Burtonovej tvorby a vždy si ho v tomto období rada pozriem. Najviac sa teším na to, keď si oficiálne môžem spievať pesničku This is Halloween. 🎶 Hocus Pokus je ďalší z filmov, ktorý si na jeseň pred Halloweenom musím pozrieť. Rozprávku Coraline som videla prvýkrát minulý rok a veľmi sa mi páčila, tak si ju plánujem pozrieť znova. V tom dome straší sme s mojím bratom pozerávali veľmi často počas celého roka keď sme boli menší a teraz si na to radi zaspomíname v tento čas, keď sa to najviac hodí. Halloweentown 1,2 sú tiež staré klasiky, ktoré patria k nestrašidelným halloweenskym filmom. 

Ktoré filmy pozeráte vy radi v toto cosy a halloweenske obdobie? 🍁

Komentáre

  1. Jé, tak to jsi vyjmenovala přesně moje oblíbence!! :) Moc hezký článek :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Filmy od Tima Burtona miluju! ♥ O Hocosu Pokusu jsem tenhle podzim slyšela už víckrát, musím se na něj taky podívat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V tom době straší je krásný :) Já na žádné strašidelné filmy ani horory nejsem ani trochu, ale tyhle pohádkové provedení mám docela ráda. Děkuju za tipy :)
    www.linheart.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok :) Corpse bride som videla minulý rok a bolo to super! Z tohto si určite pozriem Coraline! :)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tim Burton je super! :) máš hezký blog :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…