Social Media Icons

slide code

PEACOCK DRESS

Ahojte! Tak ako sa vám začali prázdniny? S kamarátkou sme sa rozhodli, že skočíme von pofitiť niečo narýchlo a z toho vznikli tieto fotky. Na sebe mám šaty z New Yorkeru, ktoré už mám druhý rok, ale obľúbila som si ich až teraz a v poslednom čase ich nosím veľmi rada a to hlavne v tomto teple, pretože sú vzdušné a dá sa to v nich vydržať. Máte nejaké obľúbené summer dress? 

A menší update z môjho života. Konečne mi došiel už list z vysokej! Hlásila som sa teda do Bratislavy a do Trnavy. Do Bratislavy to bohužiaľ vyzerá, že ma nezobrali, ale istú mám teda tú Trnavu a úprimne sa tam už celkom aj teším. Síce mám aj obavy, ale verím, že to bude ďalšia skvelá kapitola v mojom živote.


4
3
1
26

Komentáre

  1. šaty sú krásne :) ani by som nepovedala, že sú z NY.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty jsou moc pěkné, v New Yorkeru se dají sehnat i pěkné kousky a moc ti sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne šaty ♥♥♥ V poslednej dobe som si celkovo šaty veľmi obľúbila (a sama neviem, prečo som k nim roky cítila taký odpor) - a tvoje sú úžasné!
    A takisto gratulujem k prijatiu ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem ti k prijatiu ♥ Šaty aj fotky sú veľmi krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie šaty síce nie sú podľa môjho gusta, no na tebe sa mi veľmi páčia, pekne ťa oživujú:)) A gratulujem k prijatiu!! Teraz si už iba užívaj prázdniny♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…