Social Media Icons

slide code

Chocolate Chia Seed Pudding [recipe]

Ahojte! Konečne už mám aspoň po písomných maturitách! Test zo slovenčiny mi prišiel podľa mňa troška zákerný, ale angličtina bola podľa mňa celkom v pohode. Ešte ma čakajú o dva týždne praktické a potom koncom mája ústne. Ešte zvládnuť prijímačky na vysoký a mám pokoj. Ani neviete, ako veľmi chcem už, aby toto všetko skončilo. 

Dneska som sa rozhodla pridať článok, ktorý u mňa nie je až tak bežný (teda skoro vôbec) a to recept. Určite by som chcela pridávať častejšie niečo takéto, tak dúfam, že vás to tiež poteší a vyskúšate to. Dneska som si pre vás pripravila recept na banánovo-kakaový recept s chia seeds. Je naozaj veľmi dobrý a určite vám odporúčam ho skúsiť.

3
Budeme potrebovať:
♡ 100 ml sójového alebo mandľového mlieka, ale pokojne môžete použiť aj obyčajné
♡ 1 veľká lyžica chia semienok
♡ 1 väčší banán
♡ 2 malé lyžičky kakaa

Postup: Chia semienka dajme do mlieka a približne 10-15 minút ich tam necháme namočené. Pridáme kakao a banán a potom všetko rozmixujeme. Je to veľmi jednoduché a chutné! Dokonca, ak to chcete mať jemnejšie, tak môžete nechať chia v mlieku dlhšie, kľudne aj celú noc.

2

Komentáre

  1. Vypadá to náramně!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím palce, aby ti maturita dopadla co nejlépe! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už si ty chia semínka musím koupit! Pořád kolem nich chodím ale nikdy se nedokopu k tomu, abych si je koupila :D Puding vypadá vážně lahodně a jako odpoledně svačinka je podle mě perfektní:) P.S. - Ať i zbytek maturit zvládneš v klidu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To určitě musím vyzkoušet :) jak tak koukám, také máš oblíbené cha semínka. Já je miluju :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Okej, toto ma definitívne presvedčilo, aby som chia semienka konečne kúpila! Vyzerá to nielen veľmi dobre a chutne, ale hlavne to sú raňajky hotové za pár minút ♡
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to naozaj veľmi dobre a verím, že to rovnako dobre musí aj chutiť! :)

    CAROLINE
    POZÝVAM ŤA NA MOJU GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Držím ti palce, aby ti všetko vyšlo podľa tvojich predstáv. A ten recept určite vyskúšam.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi držím palce aj so zvyškom maturity! Recept vyzerá veľmi, veľmi chutne, takže si ho určite vyskúšam, pretože ak je v tom čokoláda, tak to zjem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypadá to skvěle, tohle určitě zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. presne toto si robievam na ranajky a je to mnamka:) ak mas aj nejake dalsie recepty daj vediet, rada sa inspirujem :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Niveu, Rimmel a ine:) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Držím palečky, ať vše dopadne skvěle! Také mám ráda chia :) Vypadá to úžasně ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To vypadá skvěle! :) Chia semínka máme právě doma, tak to asi vyzkouším :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Puding mám moc ráda, ale s chia semínky jsem ho nikdy nezkoušela, nicméně to nevypadá vůbec špatně :) Super recept a s maturitou držím palce! :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to parádně, to abych si konečně ty chia semínka koupila :D:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mňam, to bych si dala! :) vypadá to luxusně! tak ať ti zbytek maturity a přijímačky dopadnou skvěl, určitě to dáš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ono je to takhle jednoduché?! to musím zkusit :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…