Social Media Icons

slide code

DIY: Lip Scrub

V tomto zimnom období máme väčšina vysušené pery. Ja ten pocit neznášam a preto zbožňujem všetky balzamy. Existujú však aj scruby, ktoré môžete kúpiť napríklad v Lush, ale môžete si ho spraviť aj doma a je to veľmi jednoduché a zrejme všetko už máte teraz doma. Scrub je produkt určený na odstránenie odumretej kože z oblasti pier, keď máte pery suché a odlupuje sa z nich koža.

IMG_9338
IMG_9339Budete potrebovať :
♡ med
♡ cukor
♡ vazelína
♡ kokosový olej (môže byť aj olivový)
♡ malá krabička, do ktorej to potom dáte

Dajte všetko do misky a zmiešajte to. Nemusíte tam toho dávať veľa. Ja som tam toho dala málo, lebo som mala menšiu krabičku a to úplne stačí. Keď to máte všetko spolu zmiešané, dajte si to do misky a používajte! Určite to vyskúšajte, pretože potom máte pery úplne jemné a hlavne v tomto zimnom období to pomôže aj hydratovať. 

Tip: Môžete si do toho pridať napríklad aj farbivo na jedlo, aby to malo krajšiu farbu, ale ja by som vám odporučila len ružové alebo červené, pretože to môže potom aj farbiť.

IMG_9340


Komentáre

  1. Super DIY, tento si doma robím už riadne dlhú dobu, je to skvelý pomocník hlavne na zimu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako som začala čítať tento článok, tak som sa hneď potešila, keďže mám rovnaký "problém" ako ty :D Ukladám si do záložiek a určite vyskúšam!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…