Social Media Icons

slide code

MUG CAKE.

Ahojte! Dnešný článok nie je u mňa úplne bežný, ale dúfam, že niečo podobné sa tu bude objavovať častejšie. Pripravila som si pre vás veľmi jednoduchý a rýchly recept, pretože také mám ja najradšej. Asi najlepšie je si pripraviť tento recept na raňajky a ani cez týždeň vám nezaberie veľa času, pretože jeho príprava netrvá dlhšie ako 5 minút. Jedlá z ovsených vločiek mám rada, preto mi aj tento "cake" chutí. Privítali by ste viac takýchto článkov na blogu?

IMG_8234
Potrebujeme: 
♡ šálku
♡ 30 - 50g ovsených vločiek
♡ 1 vajíčko
♡ kypriaci prášok
♡ banán

♡ pridáte niečo podľa svojej chuti alebo čo máte doma (čokoláda, kokos, škorica, ovocie, arašidové maslo...)
     
IMG_8213 Ako prvé si pripravíte hrnček, do ktorého nasypete vločky, rozmačkaný banán, kypriaci prášok, vajíčko a potom čo nájdete doma. Ja som pridala ešte škoricu, kokos, arašidové maslo, oreo (najlepšie je asi si tam dať čokoládu). Na pár minút si do dáte do mikrovlnky a sledujete, kedy je váš cake hotový. Určite odporúčam si k nemu dať ešte ovocie alebo nejaký krém, pretože pre niekoho môže byť suchý, ale ja ho mám na raňajky veľmi rada a môžete ho mať vždy iný, keď pridáte iné ingrediencie. Ja som ho poliala ešte čokoládou a pridala banány. Je to naozaj jednoduché.

IMG_8227 IMG_8236

Komentáre

  1. Vypada dobre, ja sice vlockam stale neprisla na chut, ale s tim bananem by to nemuselo byt spatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada dobre, ja sice vlockam stale neprisla na chut, ale s tim bananem by to nemuselo byt spatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to tak, žeby som to najradšej zjedla očami ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jediné, z čoho mám trochu strach, je to vajíčko a či po vytiahnutí z mikrovlnky bude určite spravené (odkedy sme na biológii tak podrobne rozoberali salmonelózu a bavili sa o nej viac-menej celú hodinu, nemám veľmi dobrý pocit z vajíčok :D). Ale každopádne to vyzerá úžasne!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Ako spomaliť čas?
Nezdá sa vám, že svet ide príliš rýchlo ? A mám pocit, že čím som staršia, tým sa život deje rýchle…