Social Media Icons

slide code

LATELY

Takéto články mám ja osobne veľmi rada, tak sa teším, že vám môžem pridať ďalší. Je to taký random fotiek z posledných dní a taký update čo je v mojom živote nové, aby ste sa toho mohli o mne dozvedieť viac. Stále uvažujem aj nad konceptom blogu a čo nové by som vám mohla priniesť. Chcela by som blog rozšíriť aj o iné témy a taktiež sa začať venovať troška aj videám (moje prvé video nájdete tu!). Chcela by som vás teda poprosiť ak máte nápady na články alebo videá, ktoré by ste odo mňa chceli vidieť určite píšte!

Tak čo, ako vám začal školský rok? My sme mali ešte 2 týždne praxe, tak sa to ešte celkom dalo a v škole som vlastne ani ešte poriadne nebola.  Taktiež ma v najbližších dňoch čaká skúška z autoškoly a som z toho už poriadne nervózna, tak mi držte palce.

IMG_7330
IMG_7374
S kamarátkou sme fotili také "cozy" fotky. Pohltila nás jesenná nálada.
IMG_7780
Učenie sa na testy z autoškoly..
IMG_7595
yy
IMG_7733
Konečne som si kúpila šaty aj na stužkovú! Konečne sa začínam na to aj tešiť.
553
S mojím malým teddy bearom. Molly sa so mnou ale vôbec nechcela fotiť.
IMG_7655
Do toho trička som sa zamilovala! Je úplne jednoduché a má super zadnú časť (a pásiky sú top).
IMG_7813
Jesenné počasie..
IMG_7803
Plánujem nové veci :))
IMG_7823
Oznamkáá..
1

Komentáre

  1. Kitti, udělej nějaké video zase. Bylo hrozně milé vidět tě takhle alespon :-) A článek..co třeba o cestování?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvé dve fotky sú úžasné!
    Kedy máte stužkovú? Či len my sme tak pozadu? Pretože mi oznámenia ešte nemáme a tiež ešte stále nemám vybraté šaty (no ani sa mi nič vyberať nechce a najradšej by som šla v teplákoch :D) ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My máme stužkovú už 6.novembra, kedy máte vy? :) My sme si to vybavovali všetko trošička skôr, lebo sme neboli ešte poriadne v škole a už nebudeme mať veľa času :))
      Ako som si kúpila šaty, tak som sa celkom na to začala už aj tešiť :)

      Odstrániť
    2. My až 27. novembra :D A pri predstave, že budem musieť dávať dokopy celý program, tak sa mi vôbec nechce :D V pondelok iba budeme poriadne riešiť video, tak som zvedavá, ako to celé dopadne, no my sa nikdy nevieme na ničom dohodnúť :D

      Odstrániť
  3. To jsou hrozně pěkné fotky! Mají takovou určitou atmosféru :) Pejsek je krásný a hodně štěstí s novými nápady! :) Hlavně buď sama sebou a vymýšlej něco originálního a bude to super, už se těším! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky ! :) Veľmi sa mi páči tá kvietkovaná čelenka :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám veľmi rada takéto články, aj ich rada píšem :) fotky sú super a to pásikavé tričko je skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky :) Tento typ článků mám ráda. www.kristynablog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyhle články mám moc ráda:) Ta fotka s pejskem je šíleně sladká:3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…