Social Media Icons

slide code

GREECE 2015 + VIDEO

IMG_6691

Určite už viete, že som v auguste bola s rodičmi a priateľom na dovolenke v Grécku. A keď už začala škola (ach), tak by som vám troška chcela týmto článkom ešte pripomenúť leto. Boli sme už tretíkrát na rovnakom mieste a to v mestečku Asprovalta. Dovolenku sme si užili a ja som pre vás nafotila aj nejaké fotky. Niektoré ste mohli vidieť už v tomto článku a zvyšok pridávam sem. Tento rok som nefotila toľko, skôr som natáčala videá, ktoré som zostrihala a pridávam ich tiež sem. Je to vôbec moje prvé video a práve preto dúfam, že sa vám bude páčiť! A ak chcete vidieť ďalšie videá, ktoré plánujem pridávať častejšie dajte odber :)

IMG_5971IMG_6661IMG_6698IMG_6743IMG_5952IMG_5668IMG_6006IMG_6684IMG_6506IMG_6203

Komentáre

  1. moc krásné fotky:) a video se ti taky povedlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Až by som sa vrátila do Chorvátska :D Úžasné fotky a určite toč častejšie ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne, snad sis to tam uzila:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash zde:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné video, krásné fotky, hned bych se tam jela podívat
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Muselo to být úplně úžasné! :)
    Přidávám se k pravidelným čtenářům :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéé, máš to moc krásně sestříhané i natočené a fotky jsou také boží, muselo tam být krásně :)) jen ta cesta autobusem by mě asi zabila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parádní video z dovolený! Chtěli by jsme s přítelem do Řecka příští rok, pro nás skvělá inspirace. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…