Social Media Icons

slide code

LIGHT

V škole sme už s učením skončili, tak už len prežiť budúci týždeň a leto sa môže oficiálne začať! Tieto fotky sme nafotili rýchlo predtým, ako sme išli večer von. Túto sukňu som dostala od priateľa na narodeniny a úplne ju milujem nostiť! Je z Croppu rovnako ako aj náhrdelník, ktorý ste už u mňa videli a obyčajný biely top mám z H&M.

V poslednom čase dosť rozmýšľam nad videami na youtube, že by som cez leto skúsila niečo natočiť.. Myslíte si, že je to dobrý nápad?

IMG_4247
IMG_4251IMG_4306Nepojmenovaný 1

Komentáre

  1. Ďalší super outfit, sukňa je božská a aj náhrdelník! :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvůj přítel má vážně vkus:) Ta sukně je krásná a boty taky:3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa je natáčanie videí skvelý nápad. Sama som tak chcela svoj blog oživiť, že by tam neboli len a len normálne články, ale aj videá. :))

    Outfit je krásny. Do Croppu nechodím často, trochu ma ten obchod odrádza, no čoraz častejšie vidím úžasné oblečenie, ktoré je práve odtiaľ, tak sa tam možno niekedy zastavím. .))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež si chcem čo najskôr nájsť čas a niečo natočiť, tak uvidíme, verím, že i tebe sa to podarí :D Krásna sukňa ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přítel umí vybírat :) ta sukně mě moc zaujala a skvěle si ji doplnila, celé to vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…