Social Media Icons

slide code

FALLING FOR YOU

Milujem tie rána, keď je víkend, zobudím sa, spravím si raňajky a idem sa von prejsť s Molly. O to viac to milujem, keď je jeseň a pekné počasie. Len tak sa prechádzate, premýšľate a sledujete stromy, ako menia farby. Dneska ráno bolo naozaj pekne, tak som sa prešla a pofotila pár fotiek. Fotografku som mala chorú, ale dúfam, že budúci týždeň už niečo spolu nafotíme. 

Čas letí tak rýchlo, že si niekedy ani neuvedomím, že je už október a stále mám pocit, že sme niekde len na začiatku roka. Na druhej strane si užívam jeseň a už teraz sa teším na Vianoce! Ja viem, niekto si určite myslí, či som sa zbláznila, ale ja Vianoce milujem. Ale možno je naozaj skoro nad tým premýšlať a je čas si vychutnávať jeseň. Práve preto tu mám aj dneska tieto fotky. Síce ich nie je veľa (samozrejme, musel sa mi vybiť foťák), ale aspoň niečo. Tak akú máte vy jeseň?

P1140461
P1140436 P1140456

Komentáre

  1. Krásné fotky :)
    u nás je furt hnusně, zataženo, mlha a nebo prší :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie fotky sú nádherné, úžasne si zachytila jesennú atmosféru;) U nás je buď horúco alebo prší, niekedy si pripadám ako keby som sa nachádzala úplne niekde inde;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi dobre fotky :)
    U nas je pekne celkom teplo

    xx Barbora
    abitconfusing.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný fotky, všimla jsem si že máš moc pěknej lak na nehty odkud je?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné fotky :)
    Stávam sa tvojim pravidelným čitateľom, bola by som rada, keby si sa stala aj ty mojim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky :)
    Máš veľmi pekný blog :) Pridávam sa k tvojim pravidelným čitateľom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš rozkošného psíka a fotky jsou nádherné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na vánoce se sice moc netěším, stejně jako na zimu (chci zpátky jaro :D), ale taky mám moc ráda ty hezké podzimní dny, kdy je teplo, člověk se jen tak poflakuje po venku a všude je hromada barevného listí:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ach ten barevný podzim ..KRÁSNÉ FOTKY ♥
    a hlavně boží psík :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tyjooo!! <3 Skvělý blog, odteď budu sledovat a navštěvovat častěji, koukni i na můj kdyby jsi chtěla :) Moc se mi líbí tvůj design

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasné fotky, u nás je raz pekne a slnečno a raz je škaredo -,- ale každopádne milujem jeseň, strašne sa mi páči keď je listie také zafarbené a ten jesenný vzduch je vždy taký čerstvý :)

    http://martinaobrien.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…