Social Media Icons

slide code

Review: Catrice - All Matt Plus Make-Up

Dneska vám chcem napísať niečo o make-upe, ktorý sa stal mojím veľkým obľúbencom. Ide o make-up od značky Catrice s názvom All Matt Plus. Malo by ísť o vynovenú verziu make-upu s názvom Infinite Matt. Ten som však bohužiaľ nemala, tak ich neviem porovnať, ale aspoň vám niečo poviem o tomto. Cena produktu sa pohybuje okolo 6€, čo je podľa mňa skvelá cena za tak dobrý make-up.

66
Sľubuje: Dokonalý základ pre tohtoročnú sezónu líčenia: matná pleť. Make-up All Matt Plus - Shine Control kontroluje nežiadúci lesk – po celý deň. Jemné zloženie neobsahuje oleje a ponúka skvelé krytie, ktoré hravo nechá zmiznúť malé nedokonalosti pleti. Zároveň ti svetlo odrážajúce pigmenty zaručujú zamatovo-matné zakončenie bez efektu masky.

Môj názor: Ako prvé musím pochváliť veľmi pekný sklenený obal a pumpičku, ktorú mám pri make-upoch najradšej. Krytie je stredné, ale podľa mňa dostačujúce, pretože červené fľaky mi zakryje a o ostatné sa už postará korektor. All Matt Plus pleť zjednotí, pekne zmatní a pri tom nevysušuje (s čím mám ja často pri zmatňujúcich make-upoch problém). Výdrž by som povedala tak približne na 10-11 hodín, čo si myslím, že je celkom slušné. Jediná vec, čo ma pri tomto make-upe mrzí je to, že nemá SPF, čiže vás pred slnkom nechráni, čo by sa v letnom období hodilo. Tento make-up má snáď ešte jednu menšiu chybičku krásy a to, že sa celkom rýchlo míňa vďaka jeho tekutej konzistencii. Vybrať si môžete zo 4 odtieňov, ja mám ten najbledší 010 Light Beige a ten mi úplne vyhovuje.

88 77

+ zmatní
+ nevysušuje
+ balenie pumpička 
- chýba SPF

Záver: Tento make-up som si veľmi obľúbila a už si plánujem kúpiť ešte jedno balenie, keďže mne osobne úplne vyhovuje. Páči sa mi, ako pleť zjednotí, rozjasní a pleť ostane matná. Catrice mám ako značku rada a s týmto produktom si to u mňa znova potvrdili. Bod strhávam len za chýbajúce SPF, čo by som ocenila.

Body: 9/10

6

Komentáre

  1. Vypadá vážně skvěle:) Nejdříve jsem si myslela, že v našem malém městečku tuhle značku v žádné drogérce nenajdu ale našla jsem a dokonce jsem si i povyskočila:):D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem od Catrice zatím vyzkoušela jen rtěnku a nebyla špatná :-) Jinak používám BB cream, makeup už jsem skoro zasklila :D Haha

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…