Social Media Icons

slide code

LITTLE PLEASURES

Ahojte! Už dávno som nepridala žiadny new in článok, tak som sa dneska rozhodla pridať niekoľko vecí, čo som si za posledné týždne kúpila. Čo ste si naposledy kúpili vy? V škole sme mali tento týždeň viac-menej voľno a budúci bude rovnaký, tak dúfam, že už konečne nafotíme s kamarátkou aj nejaký outfit a na blog si nájdem viac času.

Keď som ich uvidela, bola to láska! Veľmi sa mi páči vzor, ktorý majú a tiež zlatý detail. Určite ich niekedy uvidíte aj v outfite a ak by to niekoho zaujímalo sú z GATE-u. 

Make-Up a primer Stay Matte od Rimmel ste už určite videli. Sú naozaj skvelé a veľmi som si ich obľúbila, ale s make-upom mám jeden problém. Aj keď vlastním najsvetlejší odtieň na mňa je stále tak troška tmavý, čo ma veľmi mrzí, ale snáď cez leto ho využijem! 

Lak Rimmel 60 Seconds z kolekcie Rita Ora (873 Breakfast In Bed) je môj obľúbený na jar/leto! A keďže mi odtieň make-upu u Stay Matte (od Rimmel) nesadol, kúpila som si nový a to tento od Catrice - All Matt Plus, ktorý mi úplne vyhovuje! Chceli by ste recenziu? Ďalšou novinkou je gél na obočie od Alverde


Pár noviniek z oblečenia, ktoré čoskoro uvidíte v outfitoch!


V poslednom čase sa mi zhoršila pleť a v lekárni mali skvelú akciu na Biodermu, ak som si obstarala aj tú.

Komentáre

  1. Nutne potrebujem tie okuliare! Už dlhšie nejaké také zháňam a práve som sa zamilovala! :3 A Make up od rimmelu mám a je super, najsvetlejší a dokonca mi sedí! :D A recenzia na Catrice by bola super! Už dlhšie po ňom pozerám! :)

    Blog: An illusion of beauty- Mirror of lies

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super brýle!!! Ty mě opravdu zaujaly!!:)) a ten lak na nehty má skvělou barvičku:) nějakou takovou dlouho hledám:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Okuliare sú naozaj krásne, už dlho také hľadám:)
    http://cosmoforest.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný článek, máš úžasné brýle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty brýle jsou skvělýý!!!
    Jinak super blog:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…