Social Media Icons

slide code

New in: January 2014

Ahojte moji najmilší! Dneska som si pre vás pripravila článok s témou, čo som si kúpila/dostala za tento mesiac (január). Zasa som viac ako týždeň nič nepridala, ale už sa nebudem ospravedlňovať, ale mala som toho veľa a preto pridávam aj tento článok oneskorene, ale dúfam, že nevadí. Tiež pripravujem niekoľko článkov, tak dúfam, že ich čoskoro aj pridám! Čo by ste tu ešte chceli?

Ako prvé tu mám tieto šaty, ktoré som kúpila v zľavách. Sú z New Yorkeru a najviac sa mi páči, že sú velvet, pretože tento trend sa mi v poslednom čase zapáčil.





Dermacol Make-up Cover a NYC Smooth Skin bronzer som chcela vyskúšať už veľmi veľmi dlho a konečne som si ich aj kúpila! Tieto určite poznáte a ak ich aj vlastníte, napíšte ako ste s nimi vy spokojní. Bronzer je podľa mňa na denné nosenie ako stvorený, avšak make-up cover používam len ako korektor, pretože jeho krycia schopnosť je naozaj dobrá, ale ako make-up nevyzerá dobre, aspoň nie na denné nosenie. 

Rimmel London Lasting Finish by Kate sú moje obľúbené rúže! Podľa mňa sú tie najlepšie, ktoré môžete v drogérii nájsť a už sa teším, keď si kúpim ďalšie. Tento je v odtieni 05, čo je výraznejšia berry farba. Čo vy a tieto rúže? 
Zlatý náramok a náušnice. Kupovala som ich v jednej bižutérii u nás v meste, ale náramok nájdete skoro všade na internete. 

Modré tričko, sukňa, čierno-biely top. Tieto veci mi došli, ale sú skôr na leto tak sa neviem dočkať, kedy si ich budem môcť obliecť! Dve z nich ste však už v outfitoch videli. Ak chcete, pozrite sa sem a sem

Posledná vec je z Oriflamu a je to lícenka. Je v odtieni Classic Rose. je to pekná farba do ružova (na fotke vyzerá dosť tmavo). Zatiaľ som s ňou spokojná, pretože je naozaj veľmi pekne pigmentovaná.



Komentáre

  1. Nejvíc se mi líbí ten černo-bílí top ♥ ten je prostě dokonalý!! Já si za leden koupila velkej prd takže ani článek přidávat nakonec nebudu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké :-), máme stejný štětec na tvářenku. Jinak máš vážně překrásný vzhled blogu.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie šaty majú skvelý vzor .. a ten čierno biely top je úžasný :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, semiš se vrací, mám radost, zrovna jsem vyhrabala super šaty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú farbu rúžu zháňam, konečne viem po akej značke sa obzriem a tie šaty vyzerajú výborne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Samé nádherné věci sis pořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý věci!^^ Nejvíc se mi líbí ty náušnice <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…