Social Media Icons

slide code

F E B R U A R Y ~ 2014

S koncom mesiaca tu máme aj zhrnutie. Tento mesiac som nebola na blogu aktívna a tak isto som neprispievala veľa ani na instagram (preto je tu dneska menej fotiek). Tento mesiac prešiel veľmi rýchlo. Na začiatku mesiaca sa nič zaujímavého nedialo - až posledný týždeň, keď sme mali prázdniny. Občas sme s babami išli do čajovne alebo na kávu, bola som sa korčuľovať, kúpať sa a konečne som si pozrela Gatsbyho! Tiež som sa snažila stravovať zdravšie a celkom sa mi aj darilo, tak sa budem snažiť v tom pokračovať aj ďalší mesiac. Tiež by som chcela v ďalšom mesiaci viac pridávať, lebo tento mesiac to tu bolo fakt o ničom. Tiež som začala pozerať seriál Awkward., ktorý je skvelý! Čo vy a február?


Komentáre

  1. Měla jsem to naprosto stejné! V únoru toho bylo ve škole moc a čas na blog nebyl. Taky jsem za tento měsíc zveřejnila jenom 5 článků... Snad se i tobě podaří v dalším měsíci najít si více času na blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky. A Gatsby je nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

M A Y ~ 2014
Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Never…
LATELY
Takéto články mám ja osobne veľmi rada, tak sa teším, že vám môžem pridať ďalší. Je to taký random…
Reasons to drink Green Tea
Ahojte! Dneska troška lifestyle článok, ktorý možno nezaujme každého, ale chcela som sa s vami o t…
WHITE & PINK
V sobotu sme sa s kamarátkou rozhodli ísť do mesta a cestou sme vyfotili outfity. Konečne som mohl…