Social Media Icons

slide code

Review: Catrice camouflage cream



Nedávno som si kúpila tento camouflage cream korektor od Catrice, pretože som o ňom čítala len samé dobré veci a musím povedať, že u mňa to inak nebude. Balenie je veľmi pekné a dosť mi pripomína to od MAC. Korektor má krémovú konzistenciu a krytie je naozaj dobré. Je dobrý aj na kruhy pod očami, ale aj na iné nedokonalosti. Výdrž korektora ma tiež veľmi prekvapila, vydrží naozaj celý deň (ja ho používam s púdrom pretože nie je matný). V drogérii si môžete vybrať z 3 odtieňov a myslím, že si naozaj každý nájde ten svoj. Cena korektora je niečo okolo 3€. S korektorom som zatiaľ veľmi spokojná a myslím, že bude väčšine určite vyhovovať. Ak už tento korektor máte určite mi napíšte, či ste spokojné. :)

+ cena
+ výdrž
+ obal
+ krytie

- nič som nepostrehla

Body: 9/10

FACEBOOK | INSTAGRAM | ASK MEBLOGLOVIN | TUMBLR

Komentáre

  1. Ja by som si chcela pozrieť nejakú lícenku od tejto značky, pretože som počula samú chválu. A myslím, že ak si tomuto produktu dala 9 bodov, ani toto nebude nejaký prepadák :)

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už viac krat som o ňom čitala na blogoch celkom ma zaujal:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Něco bych jednou chtěla vyzkoušet od Catrice :) Vypadá to dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Galériu som robila cez sosugary.com, kde som sa normálne zaregistrovala, možno ti pomôžu tieto články http://creativeland.blog.cz/1303/coppermine-gallery-help a http://creativeland.blog.cz/1309/new-sosugary-system-what-is-better-and-what-is-worse bohužiaľ designy na coppermine galériu nastavovať neviem, ten design mi nastavila Chloé, takže s tým ti nepomôžem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá velmi dobře:) Ale připadá mi, že je ho tam celkem málo...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naramok je teda krasny :))
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

RECENT BEAUTY FAVES
Ahojte! Beauty článok tu už veľmi dlho nebol, tak som si povedala, že by som vám mohla ukázať moje…
20 random facts about me
Ahojte! Dnešný článok som si pre vás pripravila 20 faktov o mne. Uvedomila som si, že blog mám už …
Schönbrunn, Vienna
Minulý týždeň sme sa vybrali na výlet do Viedne. Máme to celkom blízko, tak sme sa rozhodli tam ís…
When you ready Come and Get it
Dneska sme boli s kamarátkou po škole nafotiť nejaké fotky, tak tu máte niektoré. Teraz máme dva t…